Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Någon som har något coolt "skin" till style xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Windows Blinds Använder själv och du ska snart börja använda det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Windows Blinds Använder själv och du ska snart börja använda det Bara ett problem hur använder jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har Du installerat det överhuvudtaget? Du startar programmet och väljer ett utseende (skin). Hur svårt kan det bli BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Står allt på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 [O][T],Aug 13 2005, 01:00] Har Du installerat det överhuvudtaget? Du startar programmet och väljer ett utseende (skin). Hur svårt kan det bli BOT Jo men jag hittade inte skins på deras hemsida de va bara de jag hade problem med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Står allt på engelska Svar ja. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts