Alle090 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tja, alla sanadreare. jag har en liten fråga. jag har moddar min handling.cgf (.cgf tror jag det va) otroligt mycke. men så tänkte jag försöka åka så långt ut i havet som det går. så jag höjde hastigheten på Tropicen ( båten) mycke. så när jag hoppar in i båten flyger den antingen år helsike eller får rå damp i några sekunder och sen stannar. 1. den flygar upp i luften så det tar 5-10 min att komma ner. både utanför och innanför båten. när jag landar blir rutan Cp och det ser ut som den brinner upp. men radarn och status baren är en kvar i rätta färger. den blir så här: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/768.JPG 2. när den har dampat färdigt så ligger bbåten still och när jag nuddade W (framåt) så flög jag upp i luften men jag snurrade snabbt som F*N. (ursäkta språket) och du blir rutan också Cp men det blinkar "Loading" och lägst ner i högra hörnet står det "San Adreas". http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/nanm.JPG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Oj, kan någon stänga denna Tropic. det blev visst fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dubbel TOPIC, och hmm... jag undrar vad felet är... kanske MODDAT LITE FÖR MYCKET??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Dubbel TOPIC, och hmm... jag undrar vad felet är... kanske MODDAT LITE FÖR MYCKET??? Ja, jag vet. det vart fel. jag tryckte på post tropic så kom jag på att jag glömde kolla en sak. så medans den laddade så tryckte jag på view tropic samtidigt. tror det var där. Aja. men det som förvåna mig var att det blinkade "Loading" när det blev Cp. och att spelet hackade sig inte utan ljudet dämpades och det vart hel vit och jag kunde inte göra något! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kanske en variation av Blue Hell? Där blinkar det också loading,och spelet CP:ar sig. Och det med San Andreas måste ju vara det att du kanske e så jävla högt eller helt enkelt i WHITE hell! . Kan inte komma på någon annan förklaring... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Du kanske helt enkelt har överdrivit med något... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Farten på båten t ex ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det kankse är hastig heten. Tropicen ska kunna dra upp till 99999.9 km/h på en sekund ! det kan vara felet eller? . man åker så fort så man kommer till withe heaven! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja, jag vet. det vart fel. jag tryckte på post tropic så kom jag på att jag glömde kolla en sak. så medans den laddade så tryckte jag på view tropic samtidigt. tror det var där. Aja. men det som förvåna mig var att det blinkade "Loading" när det blev Cp. och att spelet hackade sig inte utan ljudet dämpades och det vart hel vit och jag kunde inte göra något! Har spelet fått Cerebral Pares? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Det kankse är hastig heten. Tropicen ska kunna dra upp till 99999.9 km/h på en sekund ! det kan vara felet eller? . man åker så fort så man kommer till withe heaven! AHA!!!!!! Då vet vi vad som finns i slutet av Kartan och allt! WHITE HELL!!!!!!!!!!!!!!!! (or white heaven) Redigerad 12 augusti, 2005 av Östis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Precis. jag har upptäckt en ny del av gta sa. men när man väl är där så dör man av den vita elden! vad fånigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Testa ta ner hastigheten på båten och testa sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkwingduck Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag försöker också modda hastigheten... Men det händer inget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag försöker också modda hastigheten... Men det händer inget. Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag man måste ändra Vikten, Hastigheten och Sebmerge%... Så dom passar ihop.. På nåt vänster.. BTW: Varför dra upp en sån här gamnmal tropic.. Jag får bara dåliga minnen av den.. Det var då jag dog när jag nästa hade 0 i pengar.... (Jag fösöker bli av med alla pengar jag har.. Det var typ 8135413323424 i pengar så det var svårt..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hehe om det finns en /kill command så kan du alltid testa den då kommer det fixa sig, det är bara en bugg som händer ofta om man åkt för fort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Världens största mysterium. n00bzor = en idiot som drar upp gammla trådar men mysteriet med en n00b är det att... HUR FÅR DE TAG PÅ DOM GAMMLA TRÅDARNA!?!?! Jag skulle inte ens hitta en sådan tråd fast jag skulle söka igenom forumet med sök-funktionen Redigerad 15 juni, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 darkwingduck: dra inte upp gamla jäkla trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts