Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har moddat "tuxedu" och sparat den moddade tuxedo med txdworkshop. Och sen går jag in i IMGTool och höger klickar på den gamla tuxedo och trycker på replace. Sen trycker jag på den moddade TXD filen. Sen i spelet när jag byter om till tuxedo är den svart som vandligt. Jag har provat att ladda ner en annan tuxedo och lägga in i spelet men det funkar inte heller. Vad är det som jag gör fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ta Delete och sen Command/Add Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hmmm det funkar ändå inte Jag ska prova göra så med ett nerladdat skin EDIT: Det funkar ändå inte Redigerad 12 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag tog bort texten här eftersom jag redan har löst problemet Men vad heter tuxedo pants när man letar efter dom i "IMG Tool 2.0" EDIT: förlåt för trippelpost Redigerad 12 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts