hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hej! När man ska råna nån affär(vet inte riktigt vad det är) Så ska man spränga(tror jag) Ett kassaskåp, men catalina(Latino-tjejen) är för nära så hon dör varje gång. Någon som vet hur man gör? Det är uppdraget då man bara behöver spränga en sak. Ursäkta för luddig förklaring. Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sätt en sprängladdning (EN) på dörren, spräng, sätt en på kassaskåpet (återigen, en räcker) spräng, klart. Hon kan inte vara för nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är inte det uppdraget. Det har jag redan klarat. Man ska ju råna fler affärer/butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sätt en sprängladdning (EN) på dörren, spräng, sätt en på kassaskåpet (återigen, en räcker) spräng, klart. Hon kan inte vara för nära. Hon kanske dör efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det finns inget annat när man ska råna kassaskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Då kanske man ska skjuta sönder nåt annat. Hmm. För i uppdraget så ska man se till så trycker på larmet, sen så rör han sig så ska man skjuta honom. Vet du vilket uppdrag jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Måste du såränga det? Kan du typ inte slå eller skuta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Menar du det vid Inside Trackbetting? Isåfall så ska du bara skjuta dom med HAGELBÖSSAN!!!! (älska shotgun... ) nojaa,men försök, var aldrig för nära för mig! (dör inte heller så lätt, believe me,I tried...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Rätt av Östis, skjut på dem med haglet ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det var ett annat uppdrag, missförstod detd dock. Men det är löst nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts