gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tja är det nån som vet om man kan koppla in en videokamera som spelar in på VHS i datorn och föra över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tja är det nån som vet om man kan koppla in en videokamera som spelar in på VHS i datorn och föra över. Du behöver en ingång för kompositvideo, du vet, en sådan där gul, rund scartgrej i datorn, samt ett videoredigeringsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Du behöver en ingång för kompositvideo, du vet, en sådan där gul, rund scartgrej i datorn, samt ett videoredigeringsprogram. Har du nåt tips på ett videoredigeringsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har du nåt tips på ett videoredigeringsprogram Windows movie maker 2 om du är nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Windows movie maker 2 om du är nybörjare Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har du nåt tips på ett videoredigeringsprogram Det finns ju allt d Movie Maker som är microsofts eget redigeringsprogram. Jag har ju ett videof¨ngskort från Pinnacle, och därför har jag också Pinnacle Studio 8, vilket är det bästa jag stött på, så det är det enda jag kan rekomendera - om du har pengs... Annars får det bli Movie Maker. Sedan vet jag att andra skulel rekomendera något som heter Vegas, eller något... Aldrig provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts