xenon Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Behöver hjälp med ett problem! Jag kan inte använda/köpa nånting från "vektygsgrejen"(väggar,brasor,trappor osv.) Det har alltid funkat förut men inte nu! Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Behöver hjälp med ett problem! Jag kan inte använda/köpa nånting från "vektygsgrejen"(väggar,brasor,trappor osv.) Det har alltid funkat förut men inte nu! Hur ska jag göra? Det är nån bugg, jag har har jättemånga polers med den buggen... Redigerad 12 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har du hittat ditt i en buske eller? annar är det ett väldigt vanligt fel på da buskversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ladda ner en fixad exe det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Finns många cd_loaders som skapar denna bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har du hittat ditt i en buske eller? annar är det ett väldigt vanligt fel på da buskversionen LOL...nej,de e downloads som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 LOL...nej,de e downloads som gäller! Va? Har du köpt spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag har samma bugg på mitt jag installierade det med en kompis skiva, fast jag warezade ner en no-cd crack det funka normalt ett tag men helt plötsligt blev det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Behöver hjälp med ett problem! Jag kan inte använda/köpa nånting från "vektygsgrejen"(väggar,brasor,trappor osv.) Det har alltid funkat förut men inte nu! Hur ska jag göra? Du har laddat ner det kan jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Tja jag har ett problem till The Sims 2 jag har alla E-Pack och pryl paket en gubbe har döt sen vill min andra oter upp liva gubben då står det att man ska kalla på limannen med en sak som heter återupplevnings-otronen och jag hittar ej den vart kan man hitta den och hur gör man för att återuppliva en persson tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bumpa inte. Men det är en karriärsbelöning på jobbet som övernaturlig, din sim måste ha examen från universitetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Tja jag har ett problem till The Sims 2 jag har alla E-Pack och pryl paket en gubbe har döt sen vill min andra oter upp liva gubben då står det att man ska kalla på limannen med en sak som heter återupplevnings-otronen och jag hittar ej den vart kan man hitta den och hur gör man för att återuppliva en persson tacksam för svar Det ända jag förstog var att du drog upp en drygt 1 år gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det ända jag förstog var att du drog upp en drygt 1 år gammal tråd Är väl bättre det än att starta en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bumpa inte. Men det är en karriärsbelöning på jobbet som övernaturlig, din sim måste ha examen från universitetet. ok..... men han är vuxen bägge två ehh så jag måse ha en belöning för det ska fixa sej eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Är väl bättre det än att starta en ny. Jag tycker faktiskt att det är bättre att starta en ny än att dra upp en snart ett år gammal topic, ja. En månad kanske går an att bumpa, men ett år!? EDIT: Stavfel. Redigerad 30 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bumpa inte. Men det är en karriärsbelöning på jobbet som övernaturlig, din sim måste ha examen från universitetet. ok jag såg det nu när du berättade men vad heter det jobbet med pyramiden och ett öga i mitten vad kallas det jobbet på The Sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 ok jag såg det nu när du berättade men vad heter det jobbet med pyramiden och ett öga i mitten vad kallas det jobbet på The Sims 2 Övernarturlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Övernarturlig. ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts