hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hej! När man klarat detta uppdrag förlorde ni också alla era vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tenpenny tar ju fast en,värför skulle han låta dig gå med vapen? Även om han är REJÄLT FUCKED UP,så är han ju ändå polis... Så du får nog skaffa dig en ny arsenal,nigga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Finns ett Amunation i Angel pine där man hamnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Allt mitt territorium försvann också när sweet blev fångatagen, det kanske ska vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Allt mitt territorium försvann också när sweet blev fångatagen, det kanske ska vara så? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe ok! Då behöver jag inte oroa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts