Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har sökt på kartor som visar vart olika fordon finns men hittar ingenstans där en FBI Truck är parkerad. Är det enda sättet att få tag i en att få full wanted-level, eller? Jag hade en stjärna från att ha fullt (minns inte hur många stjärnor det var man kunde få), men dåg ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Om du menar den som sprutar vatten så måste du under ett uppdrag parkera den i ditt garage för att kunna få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej, FBI Truck, inte den som sprutar vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej, FBI Truck, inte den som sprutar vatten... Den måste nog tas under wanted level grejjset, men vad är det för speciellt med den? den är ful som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nja, jag tycker den är ganska cool ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Här är en liten sak jag upptäckte under mina nattliga räder till Area 69... 1. Kör med en bil nära Area 69,få 5 stjärnor. 2. Ta biljakt till Flygfältet. 3. Parkera utanför "Abandoned AC Tower", alltså safe house. 4. Vänta på att FBI kommer,och gå sedan in. 5. Spara. 6. Gå ut. Nu borde FBI bilen stå där och tjuta,men ingen ska sitta i den. Bara att ta,och sätta i garaget! EDIT: Vice, den som sprutar är en SWAT truck... Redigerad 12 augusti, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 EDIT: Vice, den som sprutar är en SWAT truck... Yepp, det stämmer. Jag kom på att han menar de svarta bilarna som blinkar blått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men SWAT truckarna går inte att få genom att ställa odm i garaget heller, jag testade det under uppdraget och tänkte "hehe jag ska bli den första som har en SWAT bil ". Men så blev de ju inte jag ställde den i garaget gjorde klart uppdraget och när jag var tillbaka i garaget så var den borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är inte den svarta förlängda Rancher jag menar heller! lol Den jag menar heter FBI Truck och finns i denna lista över olika bilar och forgon i GTA: SA http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Och jag har då en FBI Rancher stående i garaget sedan länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är inte den svarta förlängda Rancher jag menar heller! lol Den jag menar heter FBI Truck och finns i denna lista över olika bilar och forgon i GTA: SA http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Och jag har då en FBI Rancher stående i garaget sedan länge JAHA?? E det tacken för att jag gett min fina guide hit?? :'( (skämt) men seriöst,har aldrig sett den trucken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har inte sett den i själva spelet jag heller.. men den verkar ju SKA finnas.. kanske om man har 6 stjärnor och väntar en stund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Om den är FBI så borde den komma vid 5 stjärnor. Prova få det i Las Venturas,eller Los Santos? Har inte sett i San fierro när man kör in i Hamnen och får 5 stjärnor... Kanske bara kommer om man skjuter folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hmm, har någon sett SWAT Trucken nån gång då? Själv har jag inte sett den after End Of The Line Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hmm, har någon sett SWAT Trucken nån gång då? Själv har jag inte sett den after End Of The Line Nej precis. Det är bara för att den bara finns i End Of The Line. Man kan ju investera sig ett fuskprogram eller nått och skaffa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Man tycker ju att man borde kunna hitta s.w.a.t trucken nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Man tycker ju att man borde kunna hitta s.w.a.t trucken nånstans.. Ja fast det går inte. Bara genom speciellt uppdrag och lite tjyvaktiga koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Men ingen e väll riktigt säker, R* kanske har gömt den nånstans Redigerad 12 augusti, 2005 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Alla fordon BORDE vara tillgängliga enligt mig, iallafall när man klarat ut spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 OmG!!!!!!?! LiKe TeH VärZZZTA SPoILEr inLääG Men SWAT Tank är den enda av de "borttagna fordonen" som går att få tag i utan moddar, GameShark och liknande eller s.k Car Spawners. Den finns i End Of The Line, och man ska använda den för att forcera väggen till Big Smokes Crack Palace. De andra två, Andromada & FBI Truck, kan endast fås om man ändrar i spelet på ett eller annat vis. *THE ALMIGHTY STOFFE HAS SPOKEN* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 De andra två, Andromada & FBI Truck, kan endast fås om man ändrar i spelet på ett eller annat vis. FBI truck å Andromeda går väl å få med AR MAX?. Har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts