Guest anan Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag undrar om nån vet var man kan hitta en euros (bilen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Jag fattar inte varför folk inte kollar där, eller söker. Fyfan, jag hatar San Andreas sektionen nu för tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Men snälla leftbehind. Jag håller med om han kan söka men du kunde skicka en lite bättre länk. Bara för det så måste jag förklara för killen vill kanske ha hjälp med frågan, okej Euros står parkerad under Sfinxen i Las Venturras. Och tänk på att vissa medlemmar är nya, men bara för du visar upp nån konstig besserwisser stil eller vadfan du gör så kan du iallafall vara lite schyst. Edit: GTApimpfoolife skrev detta, jaeger har inte loggat ut från min dator bara. Redigerad 12 augusti, 2005 av jaeger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bara för det så måste jag förklara för killen vill kanske ha hjälp med frågan, okej Euros står parkerad under Sfinxen i Las Venturras. Kan ju tillägga att den bara står där när den finns som wanted på Exportlistan i hamen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sök nästa gång innan du skapar en ny topic! Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts