Logi Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag har nyss börjat spela......hur får man lättast mycket pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag har nyss börjat spela......hur får man lättast mycket pengar??? Hmm det finns många sätt ett e ju att klara uppdrag, taxi, brandbil, pizza boy, Rhino och Ambulans jag tror inte jag glömde nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Rhino, den finns väll på andra ön om jag har fattat rätt. Broarna är ju stängda...... men vad tjänar man mest på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Rhino, den finns väll på andra ön om jag har fattat rätt. Broarna är ju stängda...... men vad tjänar man mest på??? Kör Vigalante (polisuppdrag) det ger hyffsat mkt om du kommer upp i lite högre levels... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 men det kan också svårt med vigilante, pröva Fire Truck Missions istället (brandbil). Det tar kanske ett tag att lära sig, men sedan är det lätt att få pengar, fick ca 60000 när jag klarade lvl 12.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Men Rhinon och brandbilen finns väll på andra ön??? Jag kan inte ta mig över broarna, dom är ju stängda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 gör uppdragen då. det tar inte lång tid att komma till dom anndra öarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 EHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!........spawna en Rhino och gör Viglante mission jag tjäna 400 000 på 40 min! inte illa va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Rhino, den finns väll på andra ön om jag har fattat rätt. Broarna är ju stängda...... men vad tjänar man mest på??? Rhino får ru inte förns du samlat 90 HP <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 fusk kanske har ru hört talats om det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts