Miike Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ni vet när man trycker på någon knapp på telefonen så att man kan sncka utan att prata i luren och medan luren ligger på. Så den som pratar från telefonen hörs genom hela rummet. Vet någon här vilken knapp man ska trycka på? Såhär ser min skittelefon ut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bra topic! --- Tror det inte fungerar på alla telefoner.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det kan man bara med vissa telefoner och troligtvis inte den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kanditat till n00b of the week? Läs instruktionsboken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Brukar finnas en symbol för högtalare, lättast om Du kollar vad telefonen heter i manualen. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kanditat till n00b of the week? Läs instruktionsboken! Den har man väll fan inte kvar? Går det göra så på mobilen då? Säg bara hur nu gör sen kan jag pröva och se om det går på min. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den har man väll fan inte kvar? Går det göra så på mobilen då? Säg bara hur nu gör sen kan jag pröva och se om det går på min. Instruktionsboken till din mobil står det antagligen. Men vad har du för mobil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag har en likadan telefon som du Miike. Du kan bara göra så att du hör vad den du snackar med säger, fast du kan inte snacka själv till den du pratar med! Du knappar in nummret och sparar det. Sen så tar du fram nummret utan att lyfta luren och tryck på "ringa". Du sparar ett nummer genom att trycka antingen M1,M2 eller M3 och skriva in nummret. Redigerad 12 augusti, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den har man väll fan inte kvar? Går det göra så på mobilen då? Säg bara hur nu gör sen kan jag pröva och se om det går på min. Klart man har! och hur fan ska vi veta o mdet går på din mob när vi inte vet vad du har för nån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Men förfan, det går inte på alla telefoner, uppenbarligen inte den där, har du sen kastat instruktionen får du skylla det på din egen dumhet. Vi har inte överdrivet med telefontekniker här tror jag. Der är gta-forum, ej ett telefonforum. Du kan annars fråga hos en telefonhandlare. Fast på min funkar det om man slår: 862158 under samtalet. Redigerad 12 augusti, 2005 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja det är mitt fel att farsan har kastat instruktionsboken. Jag har en nokia nånting, men bara ni som har nokia säger hur man gör så klarar jag mig själv sen. Alpha: fan va tråkigt om det inte går att snacka med personen man ringer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad hjälper det om du säger "en nokia nånting", vi kan ej hjälpa dig, Nokia har inte högtalarfunktion som standard. T.ex, vi vet inte om du har en: http://www1.ttcn.ne.jp/~ACCSEL-F/old/old10.jpg eller en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja det är mitt fel att farsan har kastat instruktionsboken. Jag har en nokia nånting, men bara ni som har nokia säger hur man gör så klarar jag mig själv sen. Alpha: fan va tråkigt om det inte går att snacka med personen man ringer. Men för helvete ge dig! även om du har en nokia så är det inte säkert att det är samma sak på alla nokia, och det är inte äns säkert att den fungerar på din. fatta nångång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Men för helvete ge dig! även om du har en nokia så är det inte säkert att det är samma sak på alla nokia, och det är inte äns säkert att den fungerar på din. fatta nångång Man kan ju försöka? Otrevliga mod! Redigerad 12 augusti, 2005 av Miike Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja det är mitt fel att farsan har kastat instruktionsboken. Jag har en nokia nånting, men bara ni som har nokia säger hur man gör så klarar jag mig själv sen. Alpha: fan va tråkigt om det inte går att snacka med personen man ringer. Det beror helt på vad du har för telefon om du kan ha högtalare, vad är det för modell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) KalleR, snälla lås, jag blir deprimerad av sånna här händelser :'( Benvit: Han vet ju inte vad han har för modell. Redigerad 12 augusti, 2005 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) KalleR, snälla lås, jag blir deprimerad av sånna här händelser :'( Benvit: Han vet ju inte vad han har för modell. Men hur svårt är det att kolla det då? Gå in på Nokias hemsida eller kolla vad det står på batteriet eller under batteriet, Han är väll inte inkompetent eller? Kanske dum fråga iofs.. Edit: Du har en Nokia 3510 (svartvit) eller 3510i (färgskärm) Redigerad 12 augusti, 2005 av Benvit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är en Nokia 3510i, den har ej sådant system. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ..........................du har snott min FON Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Sådant onödigt inlägg må jag säga KalleR , kan du ej göra dagens gärning, låsa. Redigerad 12 augusti, 2005 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts