skrutte_92 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur tar man uppdrag? min pappa har just instalerat spelet och fattar ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bra trådnamn, du går till markeringarna på radarn som du hittar i nedre vänstra hörnet. När du har åkt till dom går du in i den röda ringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Håhåjaja.. Reglerna tillåter inte barn under 13 år att vistas här på forumet. (eller folk som har mindre IQ än en 13-åring) Bra trådtitel BTW.. För att svara på frågan.. Du ser kartan i hörnet? På kanten av kartan står det typ bokstäver "B" eller "S" beroende på olika uppdragsgivare .. Kör bara i riktining mot dom och sen gå in i den "röda ringen". Redigerad 12 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skrutte_92 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ahaa.. jag trodde det var farligt, typ som i half life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ahaa.. jag trodde det var farligt, typ som i half life Ursäkta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skrutte_92 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men, jaa.. typ eld.. eller laser.. det finns yuu typ zombieotec i en stad har jag läst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men, jaa.. typ eld.. eller laser.. det finns yuu typ zombieotec i en stad har jag läst. HAHAHAHAA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Reglerna tillåter inte barn under 13 år att vistas här på forumet. (eller folk som har mindre IQ än en 13-åring) Bra trådtitel BTW.. Jag var 10 när jag registrerade mig på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men, jaa.. typ eld.. eller laser.. det finns yuu typ zombieotec i en stad har jag läst. Hahahahahhahahaha, du gjorde min dag där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ROFLMAO! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe första uppdraget är väl cykla till "CJ" eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skrutte_92 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ROFLMAO! Vem är Roflmao? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skrutte_92 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe första uppdraget är väl cykla till "CJ" eller? Inte vad jag kommer ihåg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Åh herrejävlar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts