freddeo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag åkte till klädaffären Didier Sachs i Los Santos men jag kunde inte gå in i den. Det är ingen gul pil vid dörren som det brukar vara vid saker som man kan gå in i. Vet någon varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag åkte till klädaffären Didier Sachs i Los Santos men jag kunde inte gå in i den. Det är ingen gul pil vid dörren som det brukar vara vid saker som man kan gå in i. Vet någon varför? Har du klarat Las Venturas uppdragen och A Home In the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hmm, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad är då din fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Varför jag inte kan gå in i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Du har inte klarat uppdraget A home in the Hills somsagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är på det uppdraget nu. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är på det uppdraget nu. XD När du klarat det kan du gå in i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts