Jump to content

StarWars

dempaboy
 Share

vilket är det bästa StarWars spelet?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är svårt och välja, då dom är i olika genres.

Jedi Outcast 2 var ett av dom första jag lirade, vilket var (är) ett av dom bästa spela jag lirat, speciellt multiplayer.

En sommar var det det enda spelet jag lirade....körde mycket rpg och duels

Galaxies ligger mig också varmt om hjärtat då det var mitt första mmorpg ja köpte...hade väntat på det i säkert 2 år innan det väl kom till Sverige.

Kommer ihåg hur jag och polarna sprang runt en hel jävla planet för att utforska, tog säket 2 timmar, innan vi kom på att man kunde åka med skepp -_-.

Kotor spelen är jävligt bra lir, speciellt ettan, som jag varvade.

Började spela tvåan, som jag inte riktigt tyckte höll samma mått som ettan, och la av ungefär halvvägs...

Republic Commando är en ny liten favvorit. Ganska simpelt fps spel, med lite taktiska inslag, men det som gjorde det till en sån höjdare var dom andra grabbarna i gruppen. Dom hade, enligt mig, väldigt underhållande dialoger och kommentarer, vilket gjorde att jag garvade mig igenom hela spelet. Lite kort dock.

Så för att svara på frågan; ingen jävla aning.

Varför jag skrev allt det här? Ingen jävla aning. Antar att det var nostalgin som fick mig att börja skriva, speciellt om JK2 och Galaxies :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilket sätt skrev jag fel?

Ok, efter att ha mer eller mindre fått en svenska lektion av Alex(Everset) på msn så tar jag tillbaka att du skrev fel(även om jag inte direkt sa att DU skrev fel). Din mening är ändå konstig och står fortfarande fast vid det första jag sa, att du säger emot dig själv.

Edit:

Han menade väl att han i vanliga fall inte brukar gilla Star Wars-spel. Men att han gillade KotOR.

Kan vara bra att skriva det man menar?

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor