dempaboy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Själv så tycker jag nog att det är KotOR serien men om det ska vara någon av dem så blir det nog KotOR för att det bättre story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Om man inte har spelat något då?? Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det glömde jag sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vote: Star Wars: Dark Forces III: Jedi Knight: Jedi Outcast II Det är det fullständiga namnet. på "Jedi Outcast" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har spelat commndo( eller det har jag juu) och jedi Outcast 2. Vote: Commando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bara lirat Kotor 1 och 2, och Republic Commando. Commando är ju ballt som fan. Vote: Republic Commando. Svårt val dock, hade himla mycket glädje av första KotOR också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 KoTOR lätt, tvåan är ett bra spel men ettan är mycket bättre. Efter KoTOR måste jag nog säga Jedi Knight 2, uppföljaren här Jedi Academy var som KoTOR2 inte lika bra som ettan, men fortfarande ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Annat: Battlefront är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Gillar inte StarWars, inte som spel, inte som film.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 KotOR är bäst ! vote:kotOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Rogue leader: Rogue squadron 2 till Gamecube! http://mysite.freeserve.com/gamecubefiles/rogue4.jpg http://www.nlgaming.com/games/1202/2.jpg Fast tror att trean är strået vassare med sitt multiplayerläge (har bara ettan till N64, och tvåan till GC). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kotor 1 och 2, sitter just nu och spelar 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Knights of the Old Republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Knights of the Old Republic. KoTOR 1 e 2:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har bara spelat Republic Commando så jag röstade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jedi Acadamy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tie fighter är grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Som spel suger Star Wars apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jag hör ordet "KotOR" så tänker jag på massa blodiga ryggrader.. Vote: Republic Commando, vet inte varför.. Har spelat Rogue Leader sen jag var liten.. Äger fortfarande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jag hör ordet "KotOR" så tänker jag på massa blodiga ryggrader.. Vote: Republic Commando, vet inte varför.. Har spelat Rogue Leader sen jag var liten.. Äger fortfarande.. Kotor är en stad i Montenegro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts