det_du_du Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag undrar om det finns nån karta eller något. så man hittat olika ställen som man kan gå in till......Inte barer och sånt utan ställen som man gå in i under uppdrag...som man sen kan gå in i efter uppdraget??.... Som Man Doggs Lyx-ställe O.s.V...........Nån som har en sån karta eller vet några sådana balla ställen?? //////// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej detta har inget med tråden att göra.. förlåt. Men jag vet att du är ny men det du ska tänka på är att inte lägga upp onödiga bilder. Det resulterar senare i en varning av en moderator. Jag ville bara att du skulle veta. Så tillbaka till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
det_du_du Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej........ men vet någon något sådant eller nån karta över det? Inte barer och sånt utan ställen som man gå in i under uppdrag...som man sen kan gå in i efter uppdraget??.... Som Man Doggs Lyx-ställe O.s.V...........Nån som har en sån karta eller vet några sådana balla ställen?? //////// Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Lil Probe Inn? Zombotech? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Börjar bli jävligt trött på folk som tror att dom kan valsa in, fråga på, och vänta på att andra gjör jobbet för dom! SÖK!!!! Jag är ändå på bra humör,så här har du din karta:Secret Locations Map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag undrar varför Funnylin gick av sin plats som moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts