leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tjenare, jag har lyckats få min Plugin att bli lite konstig då jag installerade om Winamp. Någon som vet vart jag kan hitta pluginet för att det ska synas i msn med winamp vad jag lyssnar på? Jag har googlat och sökt på forumet sammanlagt 25-30 min, vet dock att det har nämnts här någon gång, men jag uppskattar hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Problemet när jag installerar det, är ju det att den visar "Creeping Death - Metallica" i typ 3-5 sek, sen försvinner det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Problemet när jag installerar det, är ju det att den visar "Creeping Death - Metallica" i typ 3-5 sek, sen försvinner det direkt. Du måste ha kryssat i "visa vad du lyssnar på" (eller va den nu heter ) innan du sätter på en öåt annars funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det funkar Thanks, lås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kanske är lite gammal att dra upp den här men. Inte följer det med en massa spywere med progen på den där sidan som det gjorde med "msn+"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Kanske är lite gammal att dra upp den här men. Inte följer det med en massa spywere med progen på den där sidan som det gjorde med "msn+"? Det följer inte med nåt spyware i msn+! Det var du som installerade sponsorprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag hade aldrig msn+ men alla sa att det följde med spionprog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Följer med: Ja! Men man kan välja om man vill installera det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Följer med: Ja! Men man kan välja om man vill installera det eller inte. Det följer inte med spyware det följer med sponsorprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det följer inte med spyware det följer med sponsorprogram! Som nästan är samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det följer inte med spyware det följer med sponsorprogram! Jag ville förenkla det hela. Naturligtvis är det inte spyware. Det är adware som i den svenska översättningen fått beteckningen "sponsorprogram". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts