Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vilket kött tycker ni är godast? jag tycker KEBAB!!! Kebab haka löken i köket KEBAB ej kebab det var en gång en kille, han var inte ett snille, tio kebab han sprang med nille, jag köpte en dag en di#l#o lille stoppa den i r#ven sa aj!! he he älskar den sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Kebab tycker jag me Konstigt att det finns så många låtar om kebab det finns ju en grupp som heter kebabrepubliken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vesuvio skinka.... O skyckling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Älgkött, älgkött!!! http://forum.freshdisko.com/style_images/1/icon14.gif Kalkonkött!!! Mmmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Revbensspjäll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 glass ä gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 glass ä gött! Det är f*n inget kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Revbensspjäll... Åh fy fan va gott!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Revbensspjäll... mmm... revbens spjäll e så gott Redigerad 12 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Åh fy fan va gott!!!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vilket kött tycker ni är godast? jag tycker KEBAB!!! Kebab haka löken i köket KEBAB ej kebab det var en gång en kille, han var inte ett snille, tio kebab han sprang med nille, jag köpte en dag en di#l#o lille stoppa den i r#ven sa aj!! he he älskar den sången Visste ni att kebab betyder kött på turkiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 oxfile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vilket kött tycker ni är godast? jag tycker KEBAB!!! Kebab haka löken i köket KEBAB ej kebab det var en gång en kille, han var inte ett snille, tio kebab han sprang med nille, jag köpte en dag en di#l#o lille stoppa den i r#ven sa aj!! he he älskar den sången Vaddå ej kebab?...det är ät kebab!...inget snille...dildo den lille...skrek aj....kommer inte ihåg låten mer exakt....det var ganska längesen jag hörde den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Oxfile!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag säger så här, allt dött kött e gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Jag säger så här, allt dött kött e gött hehe... helst tillagat också Redigerad 12 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 äter inte kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 äter inte kött! vegitarian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 vegitarian? nästan och stolt över det! :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts