Slippy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Finns det nått final fantasy liknande spel till xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Fable kanske jag vet inte... Aldrig spelat FF!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Fable kanske jag vet inte... Aldrig spelat FF!! Nae, Fable är inte ett final fantasy liknande spel.. det är mer som .. fan, det e inte likt nått spel jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) ...det enda Final Fantasy som "finns" till Xbox är FFXI och kommer till Xbox360! Så svaret är NEJ! EDIT: ojj läste fel... Svar nr: 2 = Vet inte riktigt... men jag tror inte att det finns nåt liknande Redigerad 12 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Fable är som gta fast i medel tiden men med lite mer magi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Fable är som gta fast i medel tiden men med lite mer magi Tycker fable inte är särskilt bra... ibörjan ska man skaffa pengar och köpa en födelsedagspresent till sin lillasysterjag menar vad e de för skit rollspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tycker fable inte är särskilt bra... ibörjan ska man skaffa pengar och köpa en födelsedagspresent till sin lillasysterjag menar vad e de för skit rollspel? Ibörjan ja! Har du spelat ut hela spelet? Det blir betydligt mycket roligare senare i spelet,enligt mig. Men vad vet jag,du kanske inte helt enkelt gillar sånna spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Enligt Gamespot så är dom här spelen RPG:s. Om något av dom är likt Final Fantasy vet jag inte. Xbox är anpassad för den västerländska spelmarknaden och har därför inte så stort spelutbud på japanska och andra asiatiska spel. Fable Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Jade Empire Star Wars: Knights of the Old Republic Fable: The Lost Chapters X-Men Legends II: Rise of Apocalypse The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition The Elder Scrolls III: Morrowind X-Men Legends Sudeki Gauntlet: Seven Sorrows Baldur's Gate: Dark Alliance II Digimon World 4 Dungeons & Dragons Heroes The Lord of the Rings, The Third Age Pirates of the Caribbean Deus Ex: Invisible War Gladius Fallout: Brotherhood of Steel Baldur's Gate: Dark Alliance The Bard's Tale Phantasy Star Online Episode I & II Arx Fatalis Star Wars Galaxies Justice League of America Future Tactics: The Uprising True Fantasy Live Online Citizen Zero Fallen Kingdoms Metal Dungeon The Bloody Magic Twilight of Lareleth Shin Megami Tensei Nine Ghouls 'N Ghosts Online Neverend The Roots Neverland Saga Fate of Ages Thousand Land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tack för alla era svar! Redigerad 12 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sudeki Fast har hört att det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts