-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad är Hot-Topic??? Är det att många har skrivit i den och att den är aktiv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jupp. Offtopic: För jag härma med din signatur??? Ädit: Jag gör det ändå Redigerad 11 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det betyder att den är populär. En topic blir "hot" efter att X antal inlägg har postats i den (kommer inte ihåg det exakta antalet). Redigerad 11 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Offtopic: För jag härma med din signatur??? Ädit: Jag gör det ändå Visst no prob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Visst no prob. Tack! Ädit: Jacker, tack du me Nu får nån komma o låsa! Redigerad 11 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hot Topic blir det vid 29 inlägg. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts