YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vem skulle vinna av Mike Tyson och Mohammed Ali ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mike Tyson i sina bästa år! Han skulle mosat honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mike Tyson i sina bästa år! Han skulle mosat honom! Kanske ? men Mohammed ali är ju snabb och stark e inte tyson bara stark ? fasst kanske lite starkare ? jusste vad vare ali sa flowt/fly like a butterfly sting like a bie nått sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag hade hoppats på att Ali skulle vinna för jag har aldrig gillat Tyson. Men Tyson är en fysiskt bättre boxare så jag tror nog mer på han. Vote: Mike Tyson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mike Tyson har styrkan. Mohammed Ali har snabbeheten. Vote: Mohammed Ali Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mike Tyson tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 W0rd på moroni Vote: Mohammed Ali Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 W0rd på moroni Vote: Mohammed Ali "W0rd" Vote: Mohammed Ali Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vote: Mohammed Han har ett roligt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tysons styrka går men tyson var bäst för ca 10 år sedan. Mohammed Ali var bäst för ca 40 år sedan. Det var helt olika tekniker att boxas. På 60-talet var det snabbhet och lite styrka som gällde. I dagens boxning är det styrka som gäller. Den som är tyngst och starkast vinner i rinegn. Vote: Mike Tyson, tyvärr. På riktigt heter han (stavning) kasuis kleine. Redigerad 12 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Cassius Clay skulle ha vunnit. Fast Tyson var jävla mäktig på sin tid när han var som bäst. Vote Cassius Clay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bryr mig inte om boxning, men mohammed skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mohammed Ali lätt! "Dansa som en fjäril, sticka som ett bi". Vote: Ali. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mike Tyson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ali! Han är och förblir en champion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mohammed Ali så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Mihammad Ali, lätt, han äger/ägde ju i ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 När jag spelade nå't boxnings spel så kunde man vara Mohammed Ali, Han ägde fett! Han vann hela tiden! Vote: Mohammed Ali Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 *Mike Tyson riktar en pistol mot min skalle*....Uhm..Mike Tyson skulle lätt vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Mohammed Ali eller Cassius Clay som han egentligen heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts