KalleR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Helt klart 10/10! Designen, upplägget, innehålet.. helt perfekt! För att inte tala om valet av fontsen och färgerna! .snel koppy Redigerad 12 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Helt klart 10/10! Designen, upplägget, innehålet.. helt perfekt! För att inte tala om valet av fontsen och färgerna! Haha, jag skrattade faktiskt till lite där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Man undrar om han använd denna sida som referens http://thecopy.mine.nu/xcalibur/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad är det för en crapsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bah! Hehe, jaja herr mäster- html- scriptare, alla kan inte vara lika bra som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den sidan var inte fin alls. men jag var så snäl att jag klickade på båda länkarna så du fick kanske 50 öre av mig eller nåt sånt så du ska va tacksam . När jag såg sidan vart jag grön i hela ansiktet 1 sek efter hade jag spyt alvarligt talat du behöver hjälp med design grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ett klokt val är att använda Verdana 10px.. Om du inte vet jag jag menar så borde du inte hålla på med webdesign. Ett klokare val är att ta bort reklamen Det klokaste valet är att göra en intressant sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ett klokt val är att använda Verdana 10px.. Om du inte vet jag jag menar så borde du inte hålla på med webdesign. Ett klokare val är att ta bort reklamen Det klokaste valet är att göra en intressant sida! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe, jaja herr mäster- html- scriptare, alla kan inte vara lika bra som dig Bah!:ar han åt honom får väl jag Bah!:a åt honom Worlds worst web Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Worlds worst web Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mycket intressant sida tycker jag! Den hamnar i favoriter. Smell the sarcasm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts