I lol Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Klicka gärna på reklamen så tjänar jag från 30-90 öre per klick.' Hehe nice Ska vi gör dig rik? Länka lite spel- sidor också Redigerad 11 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skaffa design, så nån ens är inne på sidan, annars tjänar du ju inget på att göra reklam. Som att skicka reklam till sin egen brevlåda. (Kanske konstig jämnförelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Som att skicka reklam till sin egen brevlåda. LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Som att skicka reklam till sin egen brevlåda. Får man inte mycket post kan ju ett netto- häfte underhålla i timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok jag är inte så bra på att göra hemsidor men om det är nån som vill hjälpa till så skicka ett pm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Ok jag är inte så bra på att göra hemsidor men om det är nån som vill hjälpa till så skicka ett pm :"> Man blir bättre ju mer man läser om det och ju mer man håller på, ett tips: http://www.webdesignskolan.com/ Redigerad 12 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tror inte man tjänar pengar på att ha sånna länkar och jag tror ingen vill sponsra sidan ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men ta bort Jamba reklamen annars lär jag inte gå in där mer... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/AvJamba.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det nån som vet hur man gör så att det är som en ruta på gtasajtens startsida till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det nån som vet hur man gör så att det är som en ruta på gtasajtens startsida till vänster. Läs och lär: http://www.webdesignskolan.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men jag fattar ju inte det är ganska svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Seriös så är Homers hemsida bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men jag fattar ju inte det är ganska svårt Fortfarande, ju mer du läser ju mer kommer du att förstå. Eller så väntar du ett tag tills du blivit äldre fast du är ju ändå 13 typ och då hade jag redan flera sidor igång så du borde kunna klara det.. Eller kanske inte.. Men LÄS! Det är det enda rådet jag kan ge dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det ingen som kan lägga upp ett färdigt script med en snygg meny som en fil här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men ta bort Jamba reklamen annars lär jag inte gå in där mer... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/AvJamba.JPG ... Så om han gör det, kommer du surfa där dagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bah! Här kommer min hemsida: tanvir.info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) gizmo, jag är tvärsäker på att ingen vill göra en sida till dig så du kan tjäna pengar Om du är 13-14 år så kan det inte vara svårt att bygga en enkel sida. Det är ju bara att sätta upp lite tabeller! <table border=0> <tr><td> Meny vänster </td><td> Mitten </td><td> Meny höger </td></tr> </table> Se så lätt det är! Det behöver inte vara någon jätteflashig sida, det räcker med bra färg och några tabeller... Redigerad 12 augusti, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bah! Här kommer min hemsida: tanvir.info.se Bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 3 länkar och massa resereklam. Kan ej se det intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Helt klart 10/10! Designen, upplägget, innehålet.. helt perfekt! För att inte tala om valet av fontsen och färgerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts