gizmo91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min Hemsida här kommer jag att lägga ut länkar snart just nu har jag tre stycken.Om ni går in på sidan så klicka gärna på reklamen så tjänar jag från 30-90 öre per klick.' Säg vad ni tycker om sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Fin? Absolut inte, finns ju ingen design Länkarna går till sidor som Jag tror de flesta redan har som bokmärken. En massa reklam, helt ointressant sida enligt min mening. EDIT: Och fixa länkarna.... BOT Redigerad 11 augusti, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 AAAWRRGH! Ta skydd! Herregud, om jag ska vara ärlig så; den sidan är inte snygg... Gul bakgrund, det är ju, ja ... inte snyggt. Ett tips är att använda tabeller och en ljusgrå bakgrund. Och varför ska du ha en länksida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tjäna fett mycket pengar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vilken proffsig sida eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 AAAWRRGH! Ta skydd! Herregud, om jag ska vara ärlig så; den sidan är inte snygg... Gul bakgrund, det är ju, ja ... inte snyggt. Ett tips är att använda tabeller och en ljusgrå bakgrund. Och varför ska du ha en länksida? Jag vet att gul är en ful färg men kom inte på nån annan just då Ska skaffa tabeller snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Att den är ful kommer ni inte säga när ni ser en länk till gratis porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men sluta, ingen kommer att klicka på dina jäkla länkar. Mogna och läs lite så kan du komma igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag fick migrän och dog efter 2 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Äh, var lite schyst mot grabben, klicka på länkarna så han får pengar till bamse nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Coolt att du kan skriva när du är död! Nää tebax ontopic nu: Jag gillar den inte.. ingen design och inget innehåll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Totalt ointressant sida, för det första får man i princip migrän efter fem sekunder och för det andra så finns det hela tre länkar som nästan alla kan två av(Aftonbladet och Google) och den tredje också är ganska känd (Superstart). Också gör du reklam för Jamba. Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gillade den inte, föll mig inte alls i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fixa länkarna först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Hehe, den funkar väl. men HAHA nu ska jag göra dig rik. edit: om det skulle gå Redigerad 11 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om du tjänar pengar för varje klick kan du väl klicka på reklamerna hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om du tjänar pengar för varje klick kan du väl klicka på reklamerna hela natten Funkar inte riktigt så... Det räknas inte av samma ip på ett tag... Men han kan trycka ett par gånger varje dag.... Men sidan var ju grotesk! Gör lite inehåll iaf, om du nu vill tjäna pengar på länkar, såsom cellcandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 My eyes, the goggles do nothing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts