maxmackan Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hej! Jag undrar hur man kan få fullt på biking skill (motorcykel)? Jag har fått guld på allt i MC skolan men jag har fortfarande inte fullt i bike skill.. Så alltså hur får man det snabbast och lättast? Glad för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 "De e bare å åk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Åk bakhjul och sånt, då går det upp snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Wheelies och stoppies ger dig skills snabbare. Annars kan du alltid klara motorcykelskolan i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Wheelies och stoppies ger dig skills snabbare. Annars kan du alltid klara motorcykelskolan i Las Venturas. Om du inte såg så skrev jag såhär: "Jag har fått guld på allt i MC skolan men jag har fortfarande inte fullt i bike skill.. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Åk till motor stadium vid flygplatsen Las Ventruas och kör där! offtopics den är mycket bättre än den som var i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 [iRONI]Du åker bil[/iRONI] Nej men det är väll bara att cykla som jag förstått det. För mig funkar fortfarande denna topic, men den kanske inte funkar för vissa? Användbara länkar/information, Kartor, bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts