Jump to content

Har nån stött på "Jesus älskar dig"-typerna?

berit
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

De berättade en massa grjer och de kom in på att man ska hjälpa andra. De lever efter livsfilosofin att man måste hjälpa andra. De kan teoretiskt sätt inte säga nej för då bryter du mot guds budord, "du ska hjälpa din nästa"

Dom lever efter livsfilosofin "du ska hjälpa din nästa" men dom kan säga nej om dom inte kan hjälpa eller om det är för mycket. men istället för att hjälpa linan ut så kan ske dom gör en del eller liknande saker. du hade nog bara tur att det va en mesig biskop ;):wub:

ville bara rätta till det så man inte tror fel.

jag vet att det inte har med saken att göra riktigt men jag vill bara berätta för jag tycker att det är ganska kul :P .

min Fars kompis föddes i argentina ungefär 1945 och då va det lite inbördes krig där och i Uruguay m.m. det va uppror mot militären (eftersom militären hade makten då). han föddes den 26 december och föddes hemma på köksbordet. när pappan skulle skriva in honom så skrev han in honom på den 25 dec istället för den 26 för han tyckte att det skulle vara lite finare om han föddes samma dag som Jesus. sen när han va typ 17, 18 år så fick han reda på att han fyllde den 26. dom hade också alltid firat den 25 så han trodde alldrig att han fyllde år någon annan dag. om man kollar på hans id så står det den 25 dec. istället för den 26 dec. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sarkasm i sin finaste form... inte.

Sarkasm? Hur understår du dig?!

Bleh, bite me. Det var visst kul, om man suttit och lyssnat igenom ett antal av Phelps "sermons".

"JACKASS! YUCK YUCK! YOU FAG SWEDES! GOD HATES YOU! YOU BOUGHT WHORES IN THAILAND AND GOD PUNISHED YOU FOR IT! DEAL WITH IT! YUCK YUCK YUCK!"

Jag finner det ytterst lustigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor