Pico Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har aldrig stött på några sådana typer. Skulle dock inte tveka att bjuda in min förebild Fred Phelps på en kopp kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Stött på dom ett flertal gånger, jobbiga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Skulle dock inte tveka att bjuda in min förebild Fred Phelps på en kopp kaffe. Sanna ord... skulle heller inte tveka att låta Phelps sköta mina ungars uppfostran samt utbildning. Han kan sina grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Skulle dock inte tveka att bjuda in min förebild Fred Phelps på en kopp kaffe. Vem är det???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad jag förstod är det en anti-homosexuell människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad jag förstod är det en anti-homosexuell människa. Han är den finaste person man kan stöta på här i livet. Lura inte iväg folk på fel banor, djälvulsdräng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sanna ord... skulle heller inte tveka att låta Phelps sköta mina ungars uppfostran samt utbildning. Han kan sina grejer. Sarkasm i sin finaste form... inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 De berättade en massa grjer och de kom in på att man ska hjälpa andra. De lever efter livsfilosofin att man måste hjälpa andra. De kan teoretiskt sätt inte säga nej för då bryter du mot guds budord, "du ska hjälpa din nästa" Dom lever efter livsfilosofin "du ska hjälpa din nästa" men dom kan säga nej om dom inte kan hjälpa eller om det är för mycket. men istället för att hjälpa linan ut så kan ske dom gör en del eller liknande saker. du hade nog bara tur att det va en mesig biskop ville bara rätta till det så man inte tror fel. jag vet att det inte har med saken att göra riktigt men jag vill bara berätta för jag tycker att det är ganska kul . min Fars kompis föddes i argentina ungefär 1945 och då va det lite inbördes krig där och i Uruguay m.m. det va uppror mot militären (eftersom militären hade makten då). han föddes den 26 december och föddes hemma på köksbordet. när pappan skulle skriva in honom så skrev han in honom på den 25 dec istället för den 26 för han tyckte att det skulle vara lite finare om han föddes samma dag som Jesus. sen när han va typ 17, 18 år så fick han reda på att han fyllde den 26. dom hade också alltid firat den 25 så han trodde alldrig att han fyllde år någon annan dag. om man kollar på hans id så står det den 25 dec. istället för den 26 dec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sarkasm i sin finaste form... inte. Sarkasm? Hur understår du dig?! Bleh, bite me. Det var visst kul, om man suttit och lyssnat igenom ett antal av Phelps "sermons". "JACKASS! YUCK YUCK! YOU FAG SWEDES! GOD HATES YOU! YOU BOUGHT WHORES IN THAILAND AND GOD PUNISHED YOU FOR IT! DEAL WITH IT! YUCK YUCK YUCK!" Jag finner det ytterst lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag är religiös, men jag tror inte på allt bullshit att det är syndigt att använda kondom o sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur kan du kalla dig religiös när du själv trotsar dina egna "lagar" (jag tar här för givet att du syftar på den kristna religionen)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tänk om man säger att man är satanist. Då bangar dom väl ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tänk om man säger att man är satanist. Då bangar dom väl ur. Då blir dem väl ännu mer angelägna om att försöka pracka på en deras teologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts