chiligr Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 På stan, ett antal ggr... bla när jag och två tjejkompisar gick vid burger kingpå plattan....så kom en fram och babblade, hon blev arg på mig när jag tjafsade och sa att jesus inte finns! fan va vi garvade efteråt när hon hade sagt till mig! sen körde vi ett "two horned hail" mot de som stod och predikade...dom bara: JESUS älskar dig! inte de där tjejerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Usch, jag lurade en sån där fri kyrka på pengar när jag var yngre och busig. Lite dåligt samvete har jag nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag verkar vara någon sån där Jehovas vittnen-magnet . har kanske stött på 6 st. dom närmaste 2 åren. Första gången jag stötte på en Jehovas vittnen så knackade dom på dörren där jag bor (i stockholm - sollentuna). jag kollade inte genom nyckelhålet eftersom jag väntade en polare. när jag öppnar så står en sån Jehovas vittnen där. ja ba: hej vem e du? då börja hon snacka o visa en massa saker, och så ville hon ge mig något heligt vatten etc. jag svarade med att jag inte är intreserad och börja stänga dörren lite. då satte hon en foten imellan så jag inte kunde stänga dörren. jag fick sån panik så jag tryckte ut hennes fot och smällde igen dörren. sådär i efterhand så gjorde hon väl så så hon kunde avsluta sin mening men det det tänkte jag inte på. det är ju ändå obehagligt när nån gör så. en gång när min Far va ensam och det ringde på en Jehovas vittnen och börja berätta så svarade Pappa att han va vänsterextrimist (och någonting mera, kommer inte ihåg), då svarade hon "jaha ok, hej då" och gick därifrån. har fler sånna historier men dom är inte lika intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad som är sorgligt är inte dessa individer i sig, utan att de faktiskt tillåts att gå lösa. Eftersom världens största stormakt styrs av en dåre som tror på de ord som dessa människor prackar på folk - hur kan man förbjuda det? Säkerligen omvänder de åtmistone en person varje år, och den personen är ännu ett steg mot någon sorts kristen globalisering av västvärlden. Visst, Jehovas Vittnen delar inte riktigt samma uppfattning av den kristna tron som andra, men samtidigt är det i grund och botten samma sagt. Vi säger att araberna startar "heligt krig" titt som tätt - ändå kanske det är bättre än att starta "oheligt oljebråk" och invadera ett land under en täckmantel från "Gud". Givetvis är de kristna de första som duperas av denna täckmantel, och därför får män som George Walker Bush det mycket lättare när de fifflar med valresultaten. Bli ateist idag, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bli ateist idag, för fan. Already am, Always will Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Man ska akta sig för sånna typer... dom e "Psychos" : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe ja en gång fråga jag J-V om Jesus kunde värma en panpizza så varm att han själv inte kunde äta den. (Homer Simpsons frågar en liknande fråga till Flanders i ett avsnitt där Homer går på droger ) Dom svara inte utan bara gick HAHAHA Jävla pedosar. Hata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha ja dom är vrickade... En gång när min farsa var full så hade han släppt in sånt pack när jag kom hem efter skolan och jag gick in och satt mig. Så frågar dom mig: tror du på gud? Nej det gör jag inte svarade jag. Xstreem var också med den gången , Han kanske minns det bättre än mig. Men när jag svarade så fortsätte dom snacka med min farsa! Sen kom dom till min morsa en gång. När dom knackade öppnade hon dörren och fråga: Är ni från jehovas? Dom: ja. *mamma stänger dörren* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jehovas kom till mig första gången sa jag av nån anledning att mina föräldrar var präster då börja de tjöta som satan sen kom dom ihåg det så andra gången de kom så tjöta de vidare som tur är var inte mina föräldrar hemma den gången, annars hade dom avslöjat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Usch, jag lurade en sån där fri kyrka på pengar när jag var yngre och busig. Lite dåligt samvete har jag nog... Vadå? Dom lurar ju alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Och så hejar dom på alla dom på stan. Nix. Det är lantisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det finns en knäpp gammal gubbe där jag bor (på landet) som har skrivit JESUS KOMMER SNART med stora, vita bokstäver på en ladgårdsvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Vadå? Dom lurar ju alla andra Hehe, jo men inte på 6000 papp. Haha trotts lite dåligt samvete tycker jag ändå att det e ganska kul! Redigerad 12 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Usch fan jag e rädd för sånna typer Jag trodde FBI kom en gång :'( (inga kommentarer) Redigerad 12 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe, jo men inte på 6000 papp. Haha trotts lite dåligt samvete tycker jag ändå att det e ganska kul! Va gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Va gjorde du? Hehe... jo Jag har alltid stänkt dörren när de ringt på, men en dag så hade jag en polare hemma så vi tänkte höra på vad de egentligen ville innan vi kastade ut dem. De berättade en massa grjer och de kom in på att man ska hjälpa andra. De lever efter livsfilosofin att man måste hjälpa andra. De kan teoretiskt sätt inte säga nej för då bryter du mot guds budord, "du ska hjälpa din nästa" Hmm, tänke jag det betyder att man kan utnyttja det. Och detta tillfälle få man inte missa. Jag skulle till Alanya (turkiet) 2 månaden efter och höll på att spara pengar. Så detta kom lägligt. Jag gick med i deras kyrka. Det var "Jesu kristu kyrka av sista dagars heliga" de var alltså mormoner. Så gick jag där i ungefär en månad o lallade sen gick jag till biskopen och sa att jag har inga pengar och behöver hjälp. Jag saknar 6000:- till räkningar. Han: oj, ja det var ganska mycket. Men ge mig räkningarna så kan du betala oss lite då och då när du har pengar. Du kan oxå betala av genom att hjälpa andra medlemmar med olika grejer. - Jaja visst sa jag. Så fick jag mina räkningar betalda och hade plötsligt 6000 extra som jag kunde ta med till Alanya. Sen när jag kom hem sa jag att jag var tvungen att lämmna kyrkan för jag inte fick vara med för mina föräldrar. Och det gillade dem inte riktigt. Det tog typ 1.5 år innan de skrev ut mig. Akta er för såna sekter... Det mest sjuka med såna sekter är att man måste betala varje månad den så kallat "den tionde" det innebär att du ska betala till försammlingen 10% av din brutto lön dvs 10% INNAN skatten. Rätt mycket pengar. Inte konstigt att sådana ledare är täta. Phu, nu har jag biktat mig. Tack alla för ni lyssnat till mina synder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hehe... jo Jag har alltid stänkt dörren när de ringt på, men en dag så hade jag en polare hemma så vi tänkte höra på vad de egentligen ville innan vi kastade ut dem. OSV OSV OSV Haha, vilken historia . Men skicka herr biskop inga räkningar till dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 vice.s långa inlägg Synd att dom inte finns här, jag behöver också lite peng.. öh.. hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha, vilken historia . Men skicka herr biskop inga räkningar till dig då? Nej. Jag fick inte skriva på ett kvitto. Jag var ju en medlem i kyrkan så de litade på mig. Men det är faligt att leka med såna människor. Sen när man ska gå ur så gör de så man får lide dåligt samvete att lämmna dem. De är helt sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag tror faktiskt det, dom kom hem till mig när jag stekte hamburgare, jag garva som fan åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts