berit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Igår när jag var inne på gbg-kalaset så är det några frireligiösa som alltid bjuder på fika så jag tog en kaka och ett glas saft då kommer en kvinna fram och frågar mig om hon får prata med mig "visst" tänkte efter som jag ändå väntade på en då drar hon igång och pratar om att jesus älskade henne så mycket så att hon inte kunde låta bli att älska honom och att jesus var min bästa vän osv. sen så sa hon att var femte fredag så kom ett finger och pekade på henne (hon visade genom att peka sig själv i pannan) och det var jesus och han sa "sara, jag dog för dig" jag tänkte ungefär; aaaajustdet... då kom min kompis så jag avbröt henne rakt i en mening och bara gick -Jag måste gå nu -Vänta grabben! fan va vi skratta efteråt har nån annan stött på dessa, och finns dom på andra ställen än i gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom finns överallt. Akta dig. Dom bitts men dom smakar gott med lite ketchup. Här i stadens tåg/buss station går det runt "wannabe-munkar". Dom har vart i tibet och gjort en egen serietidning som handlar om buddah eller vad fan det nu va. Dom försöker iaf sälja den till allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Låter som dom där parasiterna jehovas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Låter som dom där parasiterna jehovas. Argh! Dom kommer å knackar på min dörr typ nån gång varannan månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vi bor grannar med ett sånt pack.. Den tredje Fredagen i månaden så kommer deras kompisar förbi och sticker in sina fula trynen och typ börjar med att säga "Vi kommer från Jeho.." *SLAMM, Dörren i nyllet på dem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Haha det Benvit sa får mig att tänka på en jag känner. Jehova kom och knacka på hans hus och frågade om han ville ha typ några guider och annat. Min kompis tog emot guiderna där det bland annat stog telefon nummer till Jehovas och annat. Han ringde senare upp Jehova och sa att han tyckte Jesus var snygg och han brukar runka till han. Jag skulle gärna vela veta vad Jehova sa efter det. Nu snackar jag om Jehovas Vittnen inte om själva Jehova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Haha det Benvit sa får mig att tänka på en jag känner. Jehova kom och knacka på hans hus och frågade om han ville ha typ några guider och annat. Min kompis tog emot guiderna där det bland annat stog telefon nummer till Jehovas och annat. Han ringde senare upp Jehova och sa att han tyckte Jesus var snygg och han brukar runka till han. Jag skulle gärna vela veta vad Jehova sa efter det. Nu snackar jag om Jehovas Vittnen inte om själva Jehova. Haha, så rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kom hem 2 jehovas vittnen tanter till oss när ja o pappa fixa cykeln.. o så va ja me en kompis... så snacka dom om att jesus e bäst o att alla borde whorshippa (kommer inte på svenska ordet ) bla bla... o medans pappa prata me dom (låter helt ointresserad) så fortsätter han gå runt i garaget o hämta skruvmejslar o grejs.. o ja o min kompis stog o småskratta hela tiden.. sen efter ett tag kunde ja inte hålla mig så va tvungen o gå in i de lilla rummet i garaget o typ skratta av mig lite enda gången ja stött på dom, hoppas dom kommer snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kom hem 2 jehovas vittnen tanter till oss när ja o pappa fixa cykeln.. o så va ja me en kompis... så snacka dom om att jesus e bäst o att alla borde whorshippa (kommer inte på svenska ordet ) bla bla... o medans pappa prata me dom (låter helt ointresserad) så fortsätter han gå runt i garaget o hämta skruvmejslar o grejs.. o ja o min kompis stog o småskratta hela tiden.. sen efter ett tag kunde ja inte hålla mig så va tvungen o gå in i de lilla rummet i garaget o typ skratta av mig lite enda gången ja stött på dom, hoppas dom kommer snart igen 1. Det stavas "worship" 2. Ordet du söker är: Dyrka, Tillbedja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) 1. Det stavas "worship" 2. Ordet du söker är: Dyrka, Tillbedja jaha, trodde de heter whorship :"> att ja skrev whorshipPA va för att ja svenskade till de tack för engelska lektionen Redigerad 11 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fyfan för Harikrishna... eller hur det stavas. Dom kom och bjöd på konstiga vita kakor på stan engång, och måla deras huven med gul färg... usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hemma hos mig brukar vi inte öppna dörren när dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag och några andra var i lekparken och då kom det en sån där Jehovas eller liknande ville sälja någon bok med jesussagor. Hon sa att man kunde läsa en saga varje kväll. Detta var ganska längesen, men jag tror att hon bor i mitt område. Redigerad 11 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Finns någon tok här i Luleå som brukar gå runt ibland och fråga folk om de vill bli frälsta. Man ser han dock sällan. Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 När de kommer till oss (ändå så bor vi en mil från närmaste samhälle) så brukar de prata om sina gudar och så förstås och alltid tror de att de kan övertala en. De är ju helt sjuka i huvudet. Man skulle hota med att skicka hundarna på dom men då säger dom väl att Jesus skyddar dom. Sen brukar det komma polacker hit (jag vet detta har inget med Jesus typerna och göra) men de brukar försöka sälja tavlor. Blir så irriterad på såna. Vem vill köpa deras fula konst när man kan köpa mycket finare på Ikea och på aktionen för samma pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Om Jehovas vittne kommer och knackar på eran dörr för att försöka värva er till dem så säg att ni är satanister och börja försöka värva dom till er... Funkar skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Eller så stänger man dörren. Kan funka, inte säker... det låter väldigt farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En polare är Jehovas.. Han vet inte att vi vet, med de gör alla^^.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vad fan e de för några? Har adlrig stött på några sådana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det cyklar alltid runt två killar som är Jehovas-vittnen här i Alingsås. Dom cyklar med hjälm, vita skjortor och finbyxor. Och så hejar dom på alla dom på stan. Jobbiga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts