DuZ0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ja jag var in i zombotech gick runt där inne ett bra tag. Åker upp på taket med jetpack och kommer ner igen så är det 2 eller flera zombier där. står uppe på en blomlåde kant hinner ta ett kort sen går jag fram om ska ta ett kort på han igen men då flyger han upp och river ihjäl mig. Varning gå inte nära dom ligger så där på marken sen åker dom bara upp. Dom rör sig inte så fort när dom går , Tro det eller ej jag tog bilden inte fake Redigerad 12 augusti, 2005 av DuZ0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är en parodi på Umbrella Corp i Resident Evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det fake eller är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart ligger Zombotech? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker att kroppen som ligger där, ser ut att vara en uteliggare. Ni vet han med en kartong på huvudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart ligger Zombotech? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag tycker att kroppen som ligger där, ser ut att vara en uteliggare. Ni vet han med en kartong på huvudet.. Men... Om han säger att den sedan flög upp och rev honom,brukar uteliggare göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Någn med pc version som kan göra film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts