Jump to content

Yes San andreas Soundtrack!

Share

Recommended Posts

Kanske för att det är onödigt och spam? :huh:

Jo.. det är ju rätt så onödigt men... man behöver inte rapportera det eller? topicen kommer ändå bara att försvinna....

EDIT: @ GTApimpfoolife: ne jag tyckte inte detta va intressant... jag tyckte ochså det var onödigt och spam men behövs det verkligen rapporteras? han va kanske inte medveten om att det var spam...man kan ju han en varning så att han vet till nästa gång

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo.. det är ju rätt så onödigt men... man behöver inte rapportera det eller? topicen kommer ändå bara att försvinna....

Vafan ska man har Rapport knappen till då. Nej jag rapporterar inte för jag vet att tråden kommer försvinna, äsch det är bättre att ta steget istället för att hålla sig undan. Om du fattar vad jag menar??

Förresten Tux, får man inte rapportera för att medlemmen är ny eller?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan ska man har Rapport knappen till då. Nej jag rapporterar inte för jag vet att tråden kommer försvinna, äsch det är bättre att ta steget istället för att hålla sig undan. Om du fattar vad jag menar??

Förresten Tux, får man inte rapportera för att medlemmen är ny eller?

Jo men är det inte lite strängt för ett onödigt topic? du kanske kan ge honom en varning... ^_^

EDIT: @ Didier Sachs: Wow? ta de lungt kanske? ingen tror att du har laddat ner :huh:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era jävla k*k sugare.

Jag kan fan ta bild på boxen om du tror att jag har laddat ner den. b*g. :huh:

Vafan är detta??

Det tror jag inte och jag har aldrig trott det heller. Jag tycker bara detta är ointresant vetande. Det är som jag skulle ta upp en tråd osch säga att jag klarade uppdraget Just Business. Tror du nån skulle bry sig. Och var inte så jävla kaxig framför internet, du är ju bara löjlig. Men du ger mig ett gott skratt. ^_^

@Tux: Kolla länken, det menas att det finns en liknande tråd på samma sida. Varför två??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...