Didier Sachs Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har precis fått mitt "Official Soundtrack set" av san andreas Just nu Lyssnar jag på K-Jah:) Det kom nyss på posten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja JA JA, USCH vad jag bryr mig. Vet du vad jag tänkte på imorse, jo jag tänkte: Undra om han Didier Sachs får sitt Soundtrack idag. Och nu fick jag veta svaret, tack DS. Tack. Rapport på detta hörru Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Varför ska detta rapporteras? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kanske för att det är onödigt och spam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Varför ska detta rapporteras? Denna tråd hittade jag på samma sida. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32730 Förresten, tycker du detta var intressant vetande?? Redigerad 11 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Kanske för att det är onödigt och spam? Jo.. det är ju rätt så onödigt men... man behöver inte rapportera det eller? topicen kommer ändå bara att försvinna.... EDIT: @ GTApimpfoolife: ne jag tyckte inte detta va intressant... jag tyckte ochså det var onödigt och spam men behövs det verkligen rapporteras? han va kanske inte medveten om att det var spam...man kan ju han en varning så att han vet till nästa gång Redigerad 11 augusti, 2005 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jo.. det är ju rätt så onödigt men... man behöver inte rapportera det eller? topicen kommer ändå bara att försvinna.... Vafan ska man har Rapport knappen till då. Nej jag rapporterar inte för jag vet att tråden kommer försvinna, äsch det är bättre att ta steget istället för att hålla sig undan. Om du fattar vad jag menar?? Förresten Tux, får man inte rapportera för att medlemmen är ny eller? Redigerad 11 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Era jävla k*k sugare. Jag kan fan ta bild på boxen om du tror att jag har laddat ner den. b*g. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Vafan ska man har Rapport knappen till då. Nej jag rapporterar inte för jag vet att tråden kommer försvinna, äsch det är bättre att ta steget istället för att hålla sig undan. Om du fattar vad jag menar?? Förresten Tux, får man inte rapportera för att medlemmen är ny eller? Jo men är det inte lite strängt för ett onödigt topic? du kanske kan ge honom en varning... EDIT: @ Didier Sachs: Wow? ta de lungt kanske? ingen tror att du har laddat ner Redigerad 11 augusti, 2005 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Era jävla k*k sugare. Jag kan fan ta bild på boxen om du tror att jag har laddat ner den. b*g. Vafan är detta?? Det tror jag inte och jag har aldrig trott det heller. Jag tycker bara detta är ointresant vetande. Det är som jag skulle ta upp en tråd osch säga att jag klarade uppdraget Just Business. Tror du nån skulle bry sig. Och var inte så jävla kaxig framför internet, du är ju bara löjlig. Men du ger mig ett gott skratt. @Tux: Kolla länken, det menas att det finns en liknande tråd på samma sida. Varför två?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts