Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Här är min första stuntfilm. Den heter one way tikket to hell Ge mig gärna kritik men inget jätte dumt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ticket, inte tikket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Laddar ner den nu och såg detta: SERVER: FileFront US Hosted Distro #4 WAIT TIME: 707 Years 189 Days 13 Hours 21 Min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ticket, inte tikket. Jo tikket.. jag fick iden från bandet som gör bakgrunds musiken i filmen dom stavar det "Tikket" Redigerad 11 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kom igen nu jag vill ha lite komentarer :'( jag kan ju inte göra nån ny förän jag vet vad jag ska ändra på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Kom igen nu jag vill ha lite komentarer :'( jag kan ju inte göra nån ny förän jag vet vad jag ska ändra på den Den laddar för seeeeeeeeegt......60% Har laddats.....Kommenterar senar EDIT: Stunts:4/10 Musik:6/10 Kvalité:5/10 Slutbetyg:4/10 Skaffa replay remover... Redigerad 11 augusti, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den laddar för seeeeeeeeegt......60% Har laddats.....Kommenterar senar EDIT: Stunts:4/10 Musik:6/10 Kvalité:5/10 Slutbetyg:4/10 Skaffa replay remover... Okej .. då har jag bara en fråga hur får jag bättre kvalite ? enligt mr.maigc ska jag ha fått bästa med mina inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kvalité:n var ganska bra men den liksom laggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kvalité:n var ganska bra men den liksom laggar... Han har dålig FPS i spelet. Snabba upp klippen genom att högerklicka sen tar du Insert/Remove Envelope, tryck på Velocity så kommer ett grönt sträck fram dra upp det till 203% så blir det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Come on guys inte för att tjata men snälla ladda ner och kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Come on guys inte för att tjata men snälla ladda ner och kommentera Länken fungerar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Länken fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 OK, you asked for it! Först vill jag säga att det var en ganska bra film,för att vara din första. Kolla in fler filmer så kanske du lär dig lite mer! Stunts: 5/10 Inga riktigt svåra,men inga onödiga heller. Musik: 4/10 Kvalite: 7/10 Lite laggigt,och skaffa replay remover så blir det bättre! Redigering: 6/10 prova sätta in mer effekter, och försök få stunten timat med musiken,blir snyggt då! Slutbetyg: 6/10 Fortsätt med filmer, övning ger färdighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tack Edit: för er som inte kan ladda ner prova den här länken Edit2: här är en ny link till alla er som inte kan ladda ner och inte är medlem i tga Redigerad 12 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hyffsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
umah Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den var helt okej för att var din första stuntfilm men du bör nog ta lite svårare stunts till nästa film. Ett tips är att göra hopp upp på saker som hustak, reklamskyltar mm.. Men som sagt bra för att vara din första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts