Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Woho! Metallica under 80 talet... Då var dom fan bäst ! Håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 80-talet är da shiZ. Inte fan kan man ogilla det årtionde då jag, skribb själv, kom till världen? Nej men, skämt åsido. Musiken var grym, det mesta, kom också många bra filmer (främst komedi och även action/(komedi)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 <-- Och | | \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 <-- Och | | \/ Vem gillar Kiss? Inte jag ialllafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vem gillar Kiss? Inte jag ialllafall. Jag kan inte säg att jag är ett stort fan men dom e rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag blir förvånad att folk gillar GN'R. DET ÄR BARA JAG SOM FÅR GÖRA DET! Säger bara 1985-1988 Hoppas att ni förstår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 80:tals musik är helt okej, men inget slår 30, 40, 50, 60 och 70: tals musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 80-tals är härligt. Hela Vice City-Soundtracket äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Säger bara 1985-1988 Hoppas att ni förstår.. Jodå jag fattar tror ja iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 80:tals musik är helt okej, men inget slår 30, 40, 50, 60 och 70: tals musik Sannerligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 80-tals komedi film är nog det bästa, samt en hel del musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 80-tals komedi film är nog det bästa, samt en hel del musik. ...det enda som är bra med åttiotalskomedier är Chevy Chase. Det måste nog vara den mest ruttna genren någonsin: fysisk, förutsägbar dum- och dummare-humor, tönt-glorifiering och allmän kiss- och bajs-humor blandat med american-feel-good-stämning. Fast jag kanske tror för mycket om dagens ungdom om jag säger att ni borde veta bättre : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Michael Jacksson is the 80's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Iron Maiden, W.A.S.P., Guns 'N Roses, Judas Priest och ACDC. Just det Kiss e också bra Jag vet inte om det här e 80-tal men Sex Pistols e skit bra! Redigerad 13 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 ...det enda som är bra med åttiotalskomedier är Chevy Chase. Det måste nog vara den mest ruttna genren någonsin: fysisk, förutsägbar dum- och dummare-humor, tönt-glorifiering och allmän kiss- och bajs-humor blandat med american-feel-good-stämning. Fast jag kanske tror för mycket om dagens ungdom om jag säger att ni borde veta bättre : ) Du måste skämta, 80 tals komedier är världens bästa filmgenre. Kollade senast igår på en 80tals rulle, Revenge Of The Nerds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 ...det enda som är bra med åttiotalskomedier är Chevy Chase. Det måste nog vara den mest ruttna genren någonsin: fysisk, förutsägbar dum- och dummare-humor, tönt-glorifiering och allmän kiss- och bajs-humor blandat med american-feel-good-stämning. Fast jag kanske tror för mycket om dagens ungdom om jag säger att ni borde veta bättre : ) Du blir konstigare och konstigare i mina ögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 GN'R äger! Ibland. Men MJ ägde hela 80´s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Du måste skämta, 80 tals komedier är världens bästa filmgenre. Kollade senast igår på en 80tals rulle, Revenge Of The Nerds. Fransk film-noir från 60-talet är bästa genren, så knip : ) Skribb: you say it like it's a bad thing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Vem gillar Kiss? Inte jag ialllafall. Jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fransk film-noir från 60-talet är bästa genren, så knip : ) Skribb: you say it like it's a bad thing! Nejnej, det är varken det ena eller andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts