Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är jag själv eller håller folk med mig om att 80's låtarna är bäst! Särkilt alla 80's rap och "Everybody Was Kung Fu Fighting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är jag själv eller håller folk med mig om att 80's låtarna är bäst! Särkilt alla 80's rap och "Everybody Was Kung Fu Fighting" Jo, 80-talet är bra. Magnus Uggla, Mötley Crûe och Guns N' Roses Nejmen om du menar sånt där 80-tal med disco m.m så är det också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 The Smiths - ljuset under åttiotalet. Sen får man ju inte glömma personen som gjorde åttiotalskomedierna (som suger nå så in i....) värda att se: Chevy Chase! Kung. ...jodå, åttiotalet var helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Woho! Metallica under 80 talet... Då var dom fan bäst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Woho! Metallica under 80 talet... Då var dom fan bäst ! .w0rd up., Master of Puppets, Justice... Annars älskar jag låten Toto - Africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 N.W.A glömmer ni. 80 talets musik är nog ibland bättre än dagens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Man tycker om svenska låtar som spelades i 80 talet.... men jag håller mig till The Old School rap .... Dr Dre, MC Hammer....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 80-talsmusik är enligt moí 'da shit with balls. © Ace Talpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 80-talsmusik är enligt moí 'da shit with balls. © Ace Talpa What he said. 70-talet är också jävligt funky, men det är något visst med 80-talsmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 80-talet och Mötley under sin storhetstid. Fan att jag aldrig var mogen under det årstiondet. Fast 70-talsmusiken var det inget fel på heller. Men 80-talet var ju inte bara musik, kolla stilen och den sunkiga miljön och allt annat, vilken underbar tid att leva på asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Räkna bort hårdrocken, så är madonna schysst också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mötley Crüe, Guns n' Roses å Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Guns N' Roses,Iron Maiden, Judas Priest osv...80-Tal är fan av den bästa musiken som finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mr. Mister - Broken Wings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ramones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 80-talet is teh shizzle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag är uppväxt med 80tals musiken, fanns många bra artister & grupper på den tiden, kanske inte så mycket bra Svensk musik....men visst Imperiet, Gyllene Tider mfl var ju kanon. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Oohh yeah 80talet va ju grymt sjyst jag menar alla Glam och Sleaze rock som gjordes då e ju bara så grym sen gillar jag klädstilarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ramones. Ord! Jag tycker den bästa musiken gjordes under 70 och 80-talet. Inte bara Ramones, utan all musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gillar 50,60 och 70 tals musiken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts