50 cent Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kanske redan finns en sån här tråd?? hittade ingen iallafall. Själv tycker ja båda e grymt bra, men tycker nog att simpsons e bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Family Guy. Punkt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Simpsons är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 The Simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 De senaste Family Guy avsnitten har kvaliten varit så hög på att dom gör så att jag röstar på Family Guy. Om Simpsons inte slutar efter den här säsongen är dom gaaalna! Hur många säsonger siktar dom på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Simpsons eftersom jag aldrig sett Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Väldigt, väldigt, väldigt svårt... Men, jag tror jag röstar på Family Guy.. Vote: Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Family guy Simpsons är så slukörda för min del, dessutom så tycker jag att alla mellansekvenser i Family Guy är så hysteriskt roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag vet inte, jag vet inte. Faller inte så jättemycket för något. Simpsons är aalltid kul men jag kan det nu. Family Guy har jag aldrig förstått mig på. Men jag lägger min röst på Simpsons för jag har alltid beundrat det programmet och det finns alltid en viss humor i det. Men tycärr för många avsnitt och DVD-boxar och skit. Vote: Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kanske redan finns en sån här tråd?? hittade ingen iallafall. Själv tycker ja båda e grymt bra, men tycker nog att simpsons e bäst. Vi 50 centare tycker lika dant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Simpsons eftersom jag aldrig sett Family Guy Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker båda är skit bra, fasst simpsons ser man nästan bara repriser, family guy är fler nya .. tror jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Family guy såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Null vote. Det var för svårt val :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Simpsons Tittar i princip aldrig på family guy... Ungjaevelns huvud är till på köpet format som en citron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Family Guy har mycket roligar skämt än simpsons...men simpsons vinner i längden Vote: los simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Family guy! Så ROLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Family Guy helt klart, är mycket mer humor i det än i Simpsons. Redigerad 11 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: The Simpsons. Har alltid älskat simpsons så länge jag kan minnas. Men jag har aldrig varit en sån liten skitunge som säger: "Homer är så KUL för han säger DO'H Och klantar sig !!111 HAAHHAHAAHahahaha " nej, jag ser djupare in. Speciellt de "otydliga" skämten om deras syn på republikanerna Eller Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 The Simpsons helt klart, har alltid följt simpsons, har dom flesta avsnitt på VHS (inspelade) har dessutom alla boxar som kommit hittills. Family Guy är roligt och jag brukar kolla på det, men det tog mig ett tag innan jag började kolla på det, tyckte det var en ren Simpsons kopia när det kom till SVT för ett par år sedan, men efter att ha gett det ett par chanser så insåg jag att det var helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts