Törna Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur rekryterar man gängmedlemmar på pc? har kommit till ett uppdrag på sista ön där man ska göra det...men kommer inte ihåg hur man gjorde..de värsta va att de nte stog hur man gjorde heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du siktar på en gängmedlem med R eller vänstra musknappen, då en triangel syns ovanför deras huvud trycker du bara på G! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sikta på den och tryck på H och om du sen vill att de ska följa efter dig, tryck G vill du att de ska stanna där de är så tryck H ! Varsågod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men för i helvete! Hur svårt är det att kolla i Options/Redenefine Controls? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Törna Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men för i helvete! Hur svårt är det att kolla i Options/Redenefine Controls? Där står de inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Där står de inte? Err jo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Err jo? Men det står ju inte "Recruit Gangmembers" eller nåt sånt, kan vara svårt att veta då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men för i helvete! Hur svårt är det att kolla i Options/Redenefine Controls? Take it easy! Han kanske ville ha hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Blatten: Din sign är för stor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Blatten: Din sign är för stor. Ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja Byt då, annars får du bara en varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Byt då, annars får du bara en varning. OK OK, hetsa inte upp dig, jag har bytt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) OK OK, hetsa inte upp dig, jag har bytt! Haha, jag har inte hetsat upp mig på något sätt överhuvudtaget. Jag sa att du skulle byta bara. Nu har du ju lagt tillbaka den. Skyll dig själv då, jag bryr mig inte. Redigerad 12 augusti, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha, jag har inte hetsat upp mig på något sätt överhuvudtaget. Jag sa att du skulle byta bara. Nu har du ju lagt tillbaka den. Skyll dig själv då, jag bryr mig inte. Haha jag skojja bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha, jag har inte hetsat upp mig på något sätt överhuvudtaget. Jag sa att du skulle byta bara. Nu har du ju lagt tillbaka den. Skyll dig själv då, jag bryr mig inte. Jag har minskat bilden bara så du vet Baah, ska tjalla till en Moderator att låsa den där tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har minskat bilden bara så du vet Baah, ska tjalla till en Moderator att låsa den där tråden Men duh, läs reglerna.. Den är fortfarande för stor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vilka människor det finns, man blir ju ledsen. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts