MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 När jag spelar gta så kan jag höra allting utom motoljud...och jag kan säga att det är väldigt irreterande, ngn som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Törna Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om du trycker på "start" mellan ctrl och alt när du spelar så försvinner ljudet..vet itne varför..samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej jag har aldrig haft ljud :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ladda ner den nya patchen. det stog att den skulle fixa dom buggarna. varning: personligen tycker jag att den suger för att du inte kan använda carspawn till Gta Sa med patchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den fixade inget med ljudet~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts