MiRRe Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag har installerat patchen till SA men nu när jag ska spawna med Car spawner så åker spelet ner och det kommer upp en felrapport ruta..Vet nån vad felet är? tacksam för svar!! EDIT: Eller vet ni hur man får bort patchen när den e installerad? Redigerad 11 augusti, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den funkar utmärkt för mig Menar du den där man kan spawna fram vilket fordon som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Den funkar utmärkt för mig Menar du den där man kan spawna fram vilket fordon som helst? Ja det gör jag..men det funkar inte längre efter patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Dum fråga men kan någon lägga upp vilka koder man ska slå in för vilket fordon :"> Redigerad 11 augusti, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ja, det finns tre olika. ( som jag vet om) 1:a enkel men man behöver alla fordons ID.+ man måste trycka ner Gta sa och skriva in koden och sen tycka spawn. 2:a lite lättare. man måste dock ha koderna på papper. nam tycker ctrl + A så står det att man måste trycka in Id i spelet gång. 3:e enklast. före man spelar så ställer man in vilka commandon som ska vara till vilka bilar. och det trycker man när man spelar! Obs om ni vill ha Fordon ID så säg bara till så skickar jag det! Redigerad 11 augusti, 2005 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Varför inte bara kolla i Vehicle.ide...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts