Klas-Göran Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Tjenare! Har hänt en märklig grej med mitt spel, mappen med alla filer till SA tar 4,66 GB som den ska, eller? Jag kan däremot inte spela spelet för det finns ingen ikon någonstans där det står play San Andreas. Tackar på förhand. Edit: Glömde säga att spelet enligt datorn är avinstallerat. Kan tyvärr inte installera om då jag som den tjyvaktiga spjuvern jag är laddade hem spelet. (Obs! Till alla tjuvläsande FBI-agenter kan jag tilläga att det var innan första juli!) Redigerad 11 augusti, 2005 av Klas-Göran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har du letat i Den här datorn? Och i hårddisken du la filen i (förmodligen C) sedan program, Rockstar Games, GTA San Andreas långt ner finns det en fil som heter gta_sa det är startfilen. OM nu den är borta så skulle jag vilja säga att du har ett STORT problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min Gta sanadreas mapp tar 5,58 GB , men jag har alla radio kanaler installerade på datan . men säg vägen till gtasanadreas mappen från hårdisken. T.E.x C:\program\rocketstar games\gtasanadreas någon av oss kanske har samma väg. då kan vi skicka Gta_se.exe om jag har förstått all rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Okey blir det bättre om jag gör så här då? C:\program\Rockstar Games\GTA San Andreas ikonen gta San Andreas Du har förmodligen crackat spelet men ikonen borde heta lika om det ska funka. Föresten så stemmer det att hela mappen ska vara 4,68 GB Redigerad 11 augusti, 2005 av anders1256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Okey blir det bättre om jag gör så här då? C:\program\Rockstar Games\GTA San Andreas ikonen gta San Andreas Du har förmodligen crackat spelet men ikonen borde heta lika om det ska funka. Föresten så stemmer det att hela mappen ska vara 4,68 GB Oj, har du alla radio kanaler installerade? för du säger att din och hans tar 4,68 Gb. men min tar 5,58 Gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min tar 4,67 och jag har en full laglig och patchad installation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 WTF är mitt spel nått fetto för det står att det tar 5,58 GB men alla andras tar ca 4,65 GB?!?!?!?!? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Klas-Göran Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja, jag har kollat det finns varken startfiler, genväger eller uninstall. Lyckligtvis hann man ju varva skiten men det är ändå synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 HAHA det stämmer nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Varför kan du inte installera om? Om du laddar hem det och tar bort Binary och Cue filerna kan du skylla dig själv säger jag, eftersom om du inte har dom, kan datorn inte läsa spelet som om det var en skiva. Har du sen råkat fiffla med det, så att det inte går att starta. Så får du tanka det på nytt. Warezsnack är också förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts