SlewME Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 .hur får man telefonförsäljare att sluta ringa till en? är det bara hemligt nummer som gäller eller? det ringer så många såna jävlar hit hela tiden så jag kan aldrig ha på ringsignalen på hemtelefonen ringer o väcker mig varje jävla morgon annars.. Gå in på nix.nu och registrera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tack för Infon JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) .hur får man telefonförsäljare att sluta ringa till en? är det bara hemligt nummer som gäller eller? det ringer så många såna jävlar hit hela tiden så jag kan aldrig ha på ringsignalen på hemtelefonen ringer o väcker mig varje jävla morgon annars.. http://www.nix.nu/ Gå in där och kolla runt.. Sen är du fri från dom jävla försäljarna Edit: fan! Redigerad 11 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ringde mig för nån vecka sen, mitt efternamn börjar på B. Nån kvinna som sa på Engelska "Grattis du har vunnit en resa till Karibien. Bla Bla. Tryck 1" Då la jag på. Hajade att det var bluff direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag lägger nog på luren eller ger telefonen till min farsa som kommer börja skricka i telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är kewl med såna.. Nån sån bank skit ringde när jag var hemma.. Var lite sur då.. Orkade ej med att prata och slutade med att jag sa typ "Men, fattar du trögt kärring, han är ej hemma". Gud så elakt.. jag kommer till helvetet. Äh, när kommer dom till W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min mamma blev uppringd, hennes efternamn börjar på A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gå in på nix.nu och registrera dig. .tackar.. nu har jag gjort det.. får hoppas att det hjälper sen så man slipper missa massa "vanliga" samtal på hemtelefonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det bara jag som har hört detta eller äre sant att om man svara på ett utlandssamtal så kostar det bajs mkt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det bara jag som har hört detta eller äre sant att om man svara på ett utlandssamtal så kostar det bajs mkt eller? Kan väll inte kosta o SVARA på ett utlandssamtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det bara jag som har hört detta eller äre sant att om man svara på ett utlandssamtal så kostar det bajs mkt eller? Inte om du svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det var något liknande som ringde mig också kl. 00.00 en kväll, men orkade inte lyssna vad dom sa sen sa jag: speak swedish please och sen lade dom på :'( Redigerad 11 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det bara jag som har hört detta eller äre sant att om man svara på ett utlandssamtal så kostar det bajs mkt eller? Om DU är i utlandet och någon ringer DIG så måste du betala för samtalet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Intervjun: - = jag * = dom som ringde. *hello, blablabla etc. -no. *Who are you. -Speak Swedish! *Tuut tuut tuut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Om DU är i utlandet och någon ringer DIG så måste du betala för samtalet.. Haha, för dom är han i utlandet, för honom är dom i utlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 .tackar.. nu har jag gjort det.. får hoppas att det hjälper sen så man slipper missa massa "vanliga" samtal på hemtelefonen En tanke. Det tar ca 3 månader innan det går i kraft så försäljare har fortfarande ditt telefonnummer i 3 månader ca.. Jag hade dock tur som hade någon enstaka som ringde. Men nu är det gött att slippa dom Tack för Infon JMC Det är lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Aftonbladet ger igen på telefon terroristerna LYSSNA NÄR AFTONBLADET HÄMNAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har inte ringt till mig iaf, tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är bra att veta, ska genast meddela min far när han kommer hem från sitt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Aftonbladet ger igen på telefon terroristerna LYSSNA NÄR AFTONBLADET HÄMNAS Ser att de lagt upp numret till blufföretaget också, nån som ringt dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts