krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 När jag spelar gta san andreas så låser sig datorn, när man typ har spelat 7 min.... vet någon varför?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja du kan ju börja med att skriva vad du har för delar i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bra beskrivning, du kan ju gärna gå in på lite mer detaljer så att folk kan hjälpa dig. Förresten, skriv lite bättre titel nästa gång med kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har intel Pentium4 2.00 GHz, 256 GB ram, och GeForce 4 MX 440 Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Start ->Kör -> dxdiag -> Ljud fliken, dra ner accelerationsmätaren. Du kan ju alltid testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ingen IT nörd,men grafikkortet? (snälla om jag har fel, börja inte tracka!) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tror att RAM minnet är lite för lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Start ->Kör -> dxdiag -> Ljud fliken, dra ner accelerationsmätaren. Du kan ju alltid testa det... Har testat Start ->Kör -> dxdiag... men det fixade bara ljudet.... men det fungerade förut att spela utan problrm, men en dag bara blev det så att det bara låste sig efter ett tag... och det gör det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan det låsa sig för att jag har ju instalerat lite nya bilar? jag menar det fungerade ju hur bra som hälst för 5 dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Kan det låsa sig för att jag har ju instalerat lite nya bilar? jag menar det fungerade ju hur bra som hälst för 5 dagar sedan. Ja, nu när u säger att du lekt med moddar så skulle jag nog tro att det är det som är felet. Testa också att installera de senaste drivrutinerna till grafikkortet (:!!! Edit: dessutom ska du veta att ditt grafikkort är under systemkraven för detta spel. Redigerad 11 augusti, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ja, nu när u säger att du lekt med moddar så skulle jag nog tro att det är det som är felet. Testa också att installera de senaste drivrutinerna till grafikkortet Edit: dessutom ska du veta att ditt grafikkort är under systemkraven för detta spel. Men det fungerade att spela som vanlig förut.. och då hade jag grafiken på det högta.. kom på att det inte kan vara några moddar som ställer till det heller för att.. testa att lägga tillbaka alla backup filer som jag gr när jag ändrar något. HJÄLP!!!!!! Redigerad 11 augusti, 2005 av krille89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Installera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Installera om spelet? Det har jag redan provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Testa att ladda ner den nya patchen, testa också att stänga framelimitern och visual fx effects om du har dom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Testa att ladda ner den nya patchen, testa också att stänga framelimitern och visual fx effects om du har dom på. Vart finns det att lada ner (tack)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Värmeproblem? Prova att öppna upp ena sidan på chassit Tips är också att köpa mer ram-minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 MX 440 har väl 64 MB ram? Borde funka isf.. 256 mb ram funkar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har provat allt ni har försökt hjålpt mig med nu.. en inget fungerar. Spelet baa låser sig igen och ingen... INGEN SOM VET.... VILL VÄRKLIGEN KLARA DET INNAN PLUGGET BÖRJAR HHHHJJJJÄÄLLLLPPP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IsVarm Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Det första du borde göra är att köpa nytt grafikkort , Ati Radeon 9600 borde räcka och mer ram-minne (tycker jag) Redigerad 18 augusti, 2005 av IsVarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag har intel Pentium4 2.00 GHz, 256 GB ram, och GeForce 4 MX 440 Vad är felet? Felet är att du omöjligt kan ha 250 gb iram.. Redigerad 18 augusti, 2005 av megawatti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts