Jump to content

Skit....

Share

Recommended Posts

Start ->Kör -> dxdiag -> Ljud fliken, dra ner accelerationsmätaren.

Du kan ju alltid testa det...

Har testat Start ->Kör -> dxdiag... men det fixade bara ljudet.... men det fungerade förut att spela utan problrm, men en dag bara blev det så att det bara låste sig efter ett tag... och det gör det fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det låsa sig för att jag har ju instalerat lite nya bilar? jag menar det fungerade ju hur bra som hälst för 5 dagar sedan.

Ja, nu när u säger att du lekt med moddar så skulle jag nog tro att det är det som är felet. Testa också att installera de senaste drivrutinerna till grafikkortet (:!!!:)

Edit:

dessutom ska du veta att ditt grafikkort är under systemkraven för detta spel.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu när u säger att du lekt med moddar så skulle jag nog tro att det är det som är felet. Testa också att installera de senaste drivrutinerna till grafikkortet :)

Edit:

dessutom ska du veta att ditt grafikkort är under systemkraven för detta spel.

Men det fungerade att spela som vanlig förut.. och då hade jag grafiken på det högta.. kom på att det inte kan vara några moddar som ställer till det heller för

att.. testa att lägga tillbaka alla backup filer som jag gr när jag ändrar något.

HJÄLP!!!!!! -_-

Redigerad av krille89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor