HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 vadå fuck? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men när man kopplat in ps2:an, hur ska man då göra föra att kunna spela med datorns skärm? Hur gör man helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Från tråden "Eran C.J.": http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/cj.JPG Blev dåligt med ljus på ansiktet men för dem som inte ser så har han solglasögon. Cyper: Det är bäst att som du säger inte bry sig alls om vad idioten säger. Var likadant för mig på SweClockers, en unge som gnällde på mig hela tiden, fattar inte vad som är fel med dem. Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Posted on: Dec 2 2003, 01:02 Först ska du titta på en strippa och slösa 600 $ , efter det kommer det där klara av uppdrags musiken upp och du börjar tjäna pengar . När du klarat uppdraget så finns det ett rum längst in till höger där det är en annan strippa du kan titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men hur fasen rånar man dem då? man kan juh inte ta några pengar juh hur ska man göra? Tja, inte det newbigaste jag kunde ha skrivit,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote:1.6 Har inte spelat något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 "Skicka fel meddelande" går att stänga av i både Pro och Home. tongue.gif Högerklicka på "Den här datorn" Sedan klickar man på fliken Avancerat. och sedan fel rapportering eller något liknande tongue.gif. Så nu kan ni med home göra den till pro tongue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Från tråden: Vad finns det tillräckligt med. Det finns väl tillräckligt med fordon saknar bara Sabre Turbo och Kuruma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Från tråden: Vad finns det tillräckligt med. Hur fixar ni fram era posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Hur fixar ni fram era posts? Klickar på sitt namn sen på "Find all posts by this member" Sen går man till Sidan som är längst bort, asså man trycker på knappen last. Redigerad 11 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Klickar på sitt namn sen på "Find all posts by this member" Sen går man till Sidan som är längst bort, asså man trycker på knappen last. Tack Hittade det: Kanske lite dum fråga men är det nån som vet hur man får nya flickvänner? Måste man dejta Denise till 100% först? Jag har just blivit klar med San Fierro och är i Las Venturas så man börjar undra om nån ny tjej ska dyka upp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Okej, när vi ändå är inne på det...jag e rätt ny med GTA VC, men när jag gör Pizza Boy Uppdrag så vet jag inte hur man lämnar pizzan till kunden...? Jag har testat att stanna precis intill och att köra förbi precis intill. Need help. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nån som vet var man kan få tag på låten som spelas i Introt?? (skapade tråd ang. spelet mafia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts