leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad var eran första post här på GtaSajten? Min var: Nja. en o samma skiva vet ja nog inte, de e ju dubbelsidig dvd, alltså att man får vända på skivan efter en viss tid, förmodligen efter ett visst antal uppdrag eftersom att man har tillgång till allt på en gång. Lägg märke till det fula jag skrev som var helt fel (:!!! Att man får vända efter en viss tid Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Finns redan en sån här topic. Så.. nu är det sagt, räcker med att EN nämner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja, men den är ganska gammal, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Vad gjorde han för något? (:!!! Redigerad 11 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) ...Eller så har han blandat ihop den med pm-topicen, vem vet. Edit: Tusan, jag hade fel. (:!!! Redigerad 11 augusti, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mjo kanske Tiger, men jag tror det finns en som min, fast den är typ 9 månader gammal eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Mjo kanske Tiger, men jag tror det finns en som min, fast den är typ 9 månader gammal eller nått. Ja, då är det ju iaf bättre att skapa en ny istället för att dra upp den. Och lol, hittade min första nu: Någon som vet vart BF Injection finns?? (:!!! Redigerad 11 augusti, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Anledningen till att jag skrev det jag gjorde var för at försvara din (:!!! Orkar bara inte se 12 posts på följd som skriker: "det finns en topic!!!!!", "lååååås". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det bästa vapnet e ju typ deaglen.. 1 skott / dead shifty.gif <fet bild på en desert eagle> hehe xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) OKej. då tackar jag dig för din välmening (:!!! Edit: Kände mig aningen gayig när jag skrev detta. Redigerad 11 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fan va grym jag är, riktigt genomtänkt det där (:!!! Här i helgen så såg jag ett inslag på nyheterna som handlade om att det slarvas i butikerna om vem man ska sälja spelet till "18 gräns". De berättar om spelet och sägar att det är ett att världens våldsammaste spel eftersom att man ska misshandla och våldta för att få poäng, sen får man se några klipp ifrån spelet då någon kör omkring och kör på en ped och fortsätter åka. Hur fan kan man göra ett sådant inslag? du kan förfan klara hela spelet utan att knapp döda en enda ped! och om du gör det så är det ju helt upp till dig och hur illa sinnad du är smile.gif Är det inte värre att kolla på våldsamma filmer som visas nästan varje dag? i filmer så är det ju riktiga människor som är med och blir utsatta för våld och detta kan vemsom helst se om man sätter på tvn efter klockan 21:00 vilken jävla dag som helst. Kan de inte ängna sin tid att stoppa sånna filmer istället för att klaga på ett tvspel som inte alls går ut på att "vålta" och "misshandla" för att få poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommer det något demo på gta3??? ^^första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan människor under 18 år köpa gta vicecity jag vill ha det och jag är 8år. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Haha ett litet tag kvar där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skämms över min första post (:!!! Jag har OrbitalCity2 men ser den inte! jag kan köra på den men ser bara skuggorna när ljuset från bilen träffar väggar och kanter. kan nån säga vad som är fel? Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan man landa uppe på taket som Kejim är på i mellan-sekvenserna med Dodon? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan denna bild stämma? Min första, men jag har skrivit värre (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min första: (:!!! Det finns ju ett flygplan med hjul....Det radiostyrdaplanet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag är riktigt besviken på att man ser även i vice city hur bilarna kommerfram ur tomma intet! otroligt irriterande. Finns det någon patch som tar bort detta error wacko.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tradition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts