Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Att springa omkring förlorad i en skog ensam när det stormar. Man får kalla kårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vad är en ghost car? Och ja var vid sågverket men inget ljud från nån såg kom inget leatherface eller nån ghost car bara en spade hitta jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vart ligger det där sågverket egentligen? tror jag vet men är inte riktigt säker... Om du tror att du vet.. varför far du inte dit och kollar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Där ligger ju inte sågverket, det är väl vid timerstockarna, där man körde race, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Gone, Det är sågverket, jag har kollat upp de. Finns även en BF Injection på andra sidan vägen, uppe på kullen. Redigerad 18 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vart ligger det där sågverket egentligen? tror jag vet men är inte riktigt säker... [Dom har ju visat det på den karta i DET HÄR forumet och mååååååååmga andra sök eller så blädrar du helt enket till page(1) på det här forumet! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Där ligger ju inte sågverket, det är väl vid timerstockarna, där man körde race, eller? Du jag lade upp en bild på sida två om du undrar, men jag kan lägga upp igen: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/panaotticon.JPG Det stora ringen är The Panoticon och den lilla är där sågverket ligger. Redigerad 18 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte om jag är dum i huvudet men jag tycker inte din karta liknar den som Wu Zi Mu la upp (:!!! Redigerad 18 augusti, 2005 av martinO_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte om jag är dum i huvudet men jag tycker inte din karta liknar sen som Wu Zi Mu la upp (:!!! Ja han frågade om ett sågverk, och eftersom det ligger ett sågverk där jag markerade på kartan så är det ju inte så konstigt att jag markerade där. Kartan Woozie la upp är nått annat sorts arbetställe, eller det är inget sågverk iaf. Mer en soptipp som finns i Vice City tycker/tror jag. Redigerad 18 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Du missförstår mig. Men, men, det är smällar men får ta, tillbaks till OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Du missförstår mig. Men, men, det är smällar men får ta, tillbaks till OT. Kan du förklara varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Eller jag kanske miss fårstår dig, eller skriver otydligt, men men jag vet att WZM karta var fel och skrev därför det, och jag hade läst igenom hela tråden så jag hade redan set din karta (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Fel av mig, nvm. Har alltid trott att det var sågverket, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Vart överkörd av en ghostcar igår Redigerad 19 augusti, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lil' probe in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Om du tror att du vet.. varför far du inte dit och kollar då? Jag trodde ju att det var där men var inte säker på om det var ett sågverk eller inte för det finns ett till ställe där det ligger en massa timmer och liknande. Det du visade på kartan är ju absolut inget sågeri. Det är ju en form av en skrot. Redigerad 19 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag trodde ju att det var där men var inte säker på om det var ett sågverk eller inte för det finns ett till ställe där det ligger en massa timmer och liknande. Det du visade på kartan är ju absolut inget sågeri. Det är ju en form av en skrot. Jo tack, redan märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jo tack, redan märkt det. Om ni ser en ghostcar åkandes.. testa att sno den bilen då.. se vad som händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Om ni ser en ghostcar åkandes.. testa att sno den bilen då.. se vad som händer.. Tog spökbilen i back o bayond , den åkte mot mig, tog den, vad skulle vara speciellt med att ta spökbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Skulle va ballt om man slängde ut något. fasst man inte såg vad. innan man hoppade in i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts