Og Lou Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag tycker det är läskigt när man smyger i skuggorna inuti Madd Dog's Crib och CJ andas sådär kusligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag tycker det är läskigt när man smyger i skuggorna inuti Madd Dog's Crib och CJ andas sådär kusligt... Det kan jag hålla med om, är det för att CJ är nervös som han andas så jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är Zombotech för stad? Ligger den i SF eller LS? Och ligger sågverket i SF eller LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Nu ska vi se... Zombotech är en byggnad,inte en stad. Finns i SF, bara att kolla på kartan som,hoppsan,finns i samma tråd! tänk! Och sågverket finns inte heller i nån stad, den är ute på landsbygden. Om jag inte minns fel så finns kartan dit OCKSÅ i denhär tråden. TÄNK!!!! What a counsidence! Ser att du e ny här,så kom ihåg att läsa lite vad som skrivits på tråden före innan du frågar! Hoppas du kommer att trivas på gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är Zombotech för stad? Ligger den i SF eller LS? Och ligger sågverket i SF eller LS? Stick å brinn om du inte vet hur forumet funkar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Stick å brinn om du inte vet hur forumet funkar!!! Men gud vad glad du var idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men gud vad glad du var idag då? Det här forumet brukade vara fullt av intelligenta människor som inte frågade efter saker som står i samma topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Stick å brinn om du inte vet hur forumet funkar!!! Men om han skrivit 17 inlägg så kan han väl inte förstå hur det funkar? Var inte så otrevlig mot alla Randoom, du får bara mer trubbel av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men om han skrivit 17 inlägg så kan han väl inte förstå hur det funkar? Var inte så otrevlig mot alla Randoom, du får bara mer trubbel av det! Håller med! Randoom, Tagga ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Vad är Zombotech för stad? Ligger den i SF eller LS? Och ligger sågverket i SF eller LS? Tycker du detta e en normal fråga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tycker du detta e en normal fråga?? Han e NY på forumet! Hur skulle han kunna veta? Visste du allt om sök-funktionen när du joinade gtasajten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tycker du detta e en normal fråga?? Men svara på frågan istället för att gnälla. Alla är inte lika smarta och allmänbildade som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 För att vara från en som registrerade sig igår,faktiskt! Om vi nånsin ska få dethär forumet att funka igen, så måste vi acceptera att det kommer nya medlemmar hela tiden! Så ta det lugnt och sluta tracka folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag kan sökfunktionen, men jag såg inget i denna tråd om att Zombotech var en byggnad innan, och den kartan av sågverket visade bara själva delen där den låg, inte mer! Och jag är inte ny på San Andreas heller (Eller jo på datorn, men jag har haft den till PS2 sen den var ny.), jag minns bara inte att jag kört förbi nåt sågverk, eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller? Zombotech har jag nog inte vart i.. Redigerad 15 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Men han skapade ju iaf inte en ny tråd för att fråga, och frågan hörde också till ämnet som diskuteras i den här tråden. Så RanDo0m, var lite trevligare nästa gång nån ny skriver nåt. On-topic nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Snälla :'( ni förstör bara tänk glada tankar istellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Och jag är inte ny på San Andreas heller (Eller jo på datorn, men jag har haft den till PS2 sen den var ny.), jag minns bara inte att jag kört förbi nåt sågverk, eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller? Japp,the very same place! Kan berätta en läskig grej därifrån... Jag upptäckte en Svävare där,i ett skjul... Sedan sprang jag runt där och sökte leatherface (ryktet var nytt då) När jag sedan skulle gå och ragga med svävaren så var den borta... och vad finns istället för den? Jo,en ghost glendale... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Japp,the very same place! Kan berätta en läskig grej därifrån... Jag upptäckte en Svävare där,i ett skjul... Sedan sprang jag runt där och sökte leatherface (ryktet var nytt då) När jag sedan skulle gå och ragga med svävaren så var den borta... och vad finns istället för den? Jo,en ghost glendale... Har sätt flera bilar där i var sitt lilla skjul, vet dock inte riktigt hur man vet om en ghost glendale är en sån eller inte.. ^^ Men det enda oljudet jag hört där är ljudet från trimmade bilar! Och btw denna Leatherface grejen: Som dom flesta vet så utspelar sig alla filmer om Leatherface i Texas, och det ligger långtifrån LA/LV/SF, så jag tror inte äns att Rockstar tänkte tanken av nån Leatherface när dom skapade spelet! Redigerad 15 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Har sätt flera bilar där i var sitt lilla skjul, vet dock inte riktigt hur man vet om en ghost glendale är en sån eller inte.. ^^ Men det enda oljudet jag hört där är ljudet från trimmade bilar! Och btw denna Leatherface grejen: Som dom flesta vet så utspelar sig alla filmer om Leatherface i Texas, och det ligger långtifrån LA/LV/SF, så jag tror inte äns att Rockstar tänkte tanken av nån Leatherface när dom skapade spelet! Tror du alla saker som finns i San Andreas finns just i dom städerna? Nej. Det är massor av saker dom har tryckt in i en å samma stadsdel. Så, man vet aldrig . Men jag tror inte han finns. eller är det det stället där man kör "street"racing mot Wu Zi Mu och hans gäng eller? Man kör aldrig streetracing mot Woozie? Redigerad 15 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 (redigerad) Vart ligger det där sågverket egentligen? tror jag vet men är inte riktigt säker... Redigerad 17 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts