Donkeey Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Vilken plats tycker du är läskigast i san an ? min vote är inringad i gulthär såg 1 glendale och 2 fyrhjulingar där (:!!! och sen stog det en anna spökbil längre bort .. Redigerad 11 augusti, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker det är lite läskigt varje gång man åker igenom sågverket där Letherface sägs finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hmm, The Big Ear ute i Las Venturas öknar är rätt laskigt men coolt... och flygplans kyrkogården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Såg värket de e ju as äkligt i dom gammla husen där i när heten. Det var ju en kille som hadde mött en figur med typ motorsåg och mask i ett av husen (men det är troligen en fake) ((bilden asså)) jag minns inte vilken tråd som dom lade upp bilderna på årka söka. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Las Brujas är rätt läskigt!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker inget är speciellt läskigt, jo om man sitter och spelar mitt i natten och det är natt i spelet på samma gång och man är i non av dem två "spök" städerna i öknen... då kan det pirra lite i magen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Måste säga... Zombotech! Speciellt första gången jag var där... mitt i natten,helt mörkt, (ingen Zombie kom) Men läskiga skyltar för det... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Motorsågen som låter i sågeriet och rullstolen (:!!! regnigt o så var det då ,mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart liger zombie town och leather face stället ska dit å slakta båda 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart liger zombie town och leather face stället ska dit å slakta båda 2 Att Leatherface finns i GTA: San Andreas är fake. Zombie Town? Menar du Zombotech? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Var ligger Zombotech :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Tog några sekunder att gå in på Google och söka efter det med Bildsökningen så ursäkta att det tog så länge (översättning: använd Google nästa gång). Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Motorsågen som låter i sågeriet och rullstolen regnigt o så var det då ,mörkt Wörd Redigerad 11 augusti, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tog några sekunder att gå in på Google och söka efter det med Bildsökningen så ursäkta att det tog så länge (översättning: använd Google nästa gång). OJ men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker det är lite läskigt varje gång man åker igenom sågverket där Letherface sägs finnas.. Samma här. . Alltid lite läskigt när man åker förbi där klockan 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Rullstolen på bryggan, absolut. det är ingen trafik, så det är typ helt tyst, och så en fridfull sjö och allt. typisk skräckfilmskänsla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Speciellt sågverket, men då ska det vara regnigt och lite sent. Men tycker även rullstolen är lite kuslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Zombotech är ju inte där hela tiden? Det är väl bara där på söndagar eller liknande? Jag tycker, som alla andra, att sågverket är läskigast på natten, har dock aldrig hört någon motorsåg låta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Los Santos Ärligt... om man ska åka o käka på ex. Clucking Bell i East Los Santos och helt plötsligt blir man beskuten! Det är läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Barrskogarna vid berget, fast jag har inte varit på alla ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts