krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) (:!!! har precis fåt en ny dator (bärbar) och installerade direkt san andreas. men får det inte att fungera som det gör på min 3 år gammla stationära dator... På min nya laggar lite, bilden blir lite segare och klarar inte av att spela med sån seg bild. det bara när man kommer ut i trafiken på spelet men inne i hus fungerar det som det ska. Vad är felet troligen är det något minne eller något som är fördåligt i datorn.. ELLER? Redigerad 11 augusti, 2005 av krille89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur ska vi veta det? Om du däremot berättar vilket minne, CPU, grafikkort du har så slipper vi tro en massa saker och kan då med all säkerhet (om din dator är över systemkraven) få spelet att flyta bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har 1.40 GHz, 496 MB RAM, och Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Är det något som måste uppdateras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har 1.40 GHz, 496 MB RAM, och Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Är det något som måste uppdateras? Testa att updatera sakerna innan du skriver här tack.. är trött på alla topicar med sånt här.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har 1.40 GHz, 496 MB RAM, och Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Är det något som måste uppdateras? Datorn håller inte. "Grafikkortet" du har är inte tillämpad för att spela spel med. Inget du gör kommer få GTA:SA att flyta på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Inte änns om jag köper nytt grafikkor (ett bättre)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts