Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sad Piano Theme från Final Fantasy VIII på piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Metallica: The Four Horsemen Motorbreath Whiplash Halva No Remorse Seek and Destroy Fight Fire With Fire For Whom the Bell Tolls Fade to Black Creeping Death Master of Puppets Welcome Home (Sanitarium) Blackened ...And Justice For All One Harvester of Sorrow The Frayed Ends of Sanity Typ halva Dyers Eve Enter Sandman Sad But True Wherever I May Roam (typ) Nothing Else Matters (typ, inte interluden) Of Wolf and Man The Outlaw Torn Die, Die My Darling Am I Evil? Minus Human Some Kind of Monster Övriga band: Nirvana - Smells Like Teen Spirit AT - Takin' Care of Business (mitt bands låt ) Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron Man (försöker t.o.m. lära mig solot) Jag trodde man skulle välja alla låtar man kunde solona till, annars kan man ju inte låtarna. Jaja, min lista är. Metallica - Creeping Death Metallica - Nothing Else Matters Metallica - For Whom The Bell Tolls Metallica - My Friend of Misery Metallica - The Unforgiven Iron Maiden - Running Free (nästan hela) Metallica - Enter Sandman Black Sabbath - N.I.B Black Sabbath - Paranoid The White Stripes - Seven Nations Army Eftersom jag spelat bas 6mån och ej tagit några lektioner, så är jag rätt nöjd ändå. Redigerad 12 augusti, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag trodde man skulle välja alla låtar man kunde solona till, annars kan man ju inte låtarna. Jag tycker det är totalt ointressant att spela solon, därför låter jag bli. Inte för att jag inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej okej, då vet jag. Du kör mer James del eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja kan spela starwars, snuten i holly woodoch ett par till på keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Eazy-E - Real motherfucking gz kan jag rappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts