Frenzy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Japp! Jag vet att det finns många på gtasajten som spelar olika instrument. Så nu undrar jag om ni orkar berätta vilka låtar ni kan spela? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bob marley - no woman no cry: bas och gitarr bob marley - redemption song:gitarr Country joe MCdonald - I feel like im fixin ti die rag: gitarr nationalteatern - barn av vår tid: gitarr nationalteatern - sent en lördags kväll :gitarr nationalteatern - speedy gonsales :gitarr garry moore - the looner :gitarr orkar inte räkna upp fler, men det är nog ca 80 låtar jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Görs det inte såna här trådar titt som tätt? o_O Aja, dom funkar för att dra Topp3 ur graven. (:!!! Metallica: The Four Horsemen Motorbreath Whiplash Halva No Remorse Seek and Destroy Fight Fire With Fire For Whom the Bell Tolls Fade to Black Creeping Death Master of Puppets Welcome Home (Sanitarium) Blackened ...And Justice For All One Harvester of Sorrow The Frayed Ends of Sanity Typ halva Dyers Eve Enter Sandman Sad But True Wherever I May Roam (typ) Nothing Else Matters (typ, inte interluden) Of Wolf and Man The Outlaw Torn Die, Die My Darling Am I Evil? Minus Human Some Kind of Monster Övriga band: Nirvana - Smells Like Teen Spirit AT - Takin' Care of Business (mitt bands låt ) Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron Man (försöker t.o.m. lära mig solot) Det var väl det. Värt att nämnas kan vara att jag inte är ett dugg intresserad av att spela solon, så jag brukar hoppa över dom sålänge dom inte är riktigt intressanta (One) eller bara tar fem sekunder att lära sig (Smells Like blabla). Dessutom har jag inhandlat ett paket nya D'Addario .10-or och ett jättepack Fender heavy-plektrum, så det blir nog av att spela jättemycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 . ett par maiden, nästan alla murderdolls, nåra slipknot, nåra cradle of filth... öhm...... downfall med children of bodom... massa rammstein, buttsweat, frankenstein drag queens from planet 13, manowar, acdc... orkar inte rabbla upp låtarna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Slipknot - Sick på trummor (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Gitarr: Många, ett par hundra (:!!! orkar inte räkna upp trummor: de flesta metallica, iron maiden och lite fjortispunk Redigerad 11 augusti, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mario låten med fingrarna Förutom det Kalle Johansson och en låt utan namn på piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Piano: Titanic-låten med Celine Dion (glömt namnet) Gitarr: Smoke on the water - Deep Purple. Black Magic Woman - ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Piano: Blinka Lilla Stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Slipknot - Sick på trummor (sic) heter den ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Orkar inte rabbla upp alla! Men jag kan åtminstone ca 60-70 låtar. På både trummor och gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag kan inte spela instrument. Men jag kan sjunga med i texten på massvis med låtar, räknas det? Kan bland annat texten på alla 3 Doors Down låtar *ganska stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dessutom har jag inhandlat ett paket nya D'Addario .10-or och ett jättepack Fender heavy-plektrum, så det blir nog av att spela jättemycket nu. Tufft...Min jag har alltid kört med fender heavy utom när jag hade blivit av med alla, då fick jag ett jim dunlop nylon av min polare... Men heavy är skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (sic) heter den ; ) Jajajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Håller på att lära mig therras theme (final fantasy 6) på piano skit skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jajajaj Skön låt... måste lära mig den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan typ thunderstruck riffet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan många låtar på gitarr och bas men de som det är högre skill på är väl Phantom of the opera och Comfortably numb(bas)... Sen kan jag dansa till run to the hills samt vicka sexigt på rumpan till Master of puppets... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 De flesta Nightwish - och Hammerfalllåtarna... På trumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sen kan jag dansa till run to the hills hur dansar man till run to the hills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts