Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 När jag läste om detta och såg bilden blev jag så ledsen att jag tog fram min mobil som jag inte gjort något med på 2 år. Barnen i Niger och Africa svällter och 50 kr kan ge mat till många många männsikor. Kom igen och va lite schyst, och skänk en slant till dessa barn. Klicka inte om du är för känslig, bilden är ganska sorglig. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,683578,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tror jag skänker en 5:a till bosse nere på hörnet istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska göra det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Oftast går de mesta pengarna tyvärr inte fram.. Kommer dock skicka för att det förhoppningsvis ska hjälpa dom svältande barnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har gjort det (:!!! Me to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hade skickat om jag hade lite mer pengar på mobilen, bara 69 kr nu (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag sitter och softar framför datan med GTAsajten och äter lunch, Va ere me mig? Barn svälter! Jag ska skicka snart (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så... nu har jag skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska absolut skicka nu! Dom barnen som svälter i Afrika förtjänar inte att svälta. Dom borde leva som barn här i Sverige, asså leka och ha kul med vänner och äta hur mycket dom vill :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska absolut skicka nu! Dom barnen som svälter i Afrika förtjänar inte att svälta. Dom borde leva som barn här i Sverige, asså leka och ha kul med vänner och äta hur mycket dom vill :'( W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skicka en slant till mig också, jag är arbetslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skicka en slant till mig också, jag är arbetslös Hur? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Oftast går de mesta pengarna tyvärr inte fram.. Kommer dock skicka för att det förhoppningsvis ska hjälpa dom svältande barnen.. Klart det går fram. Inte för att barnen får pengarna direkt i handen men pengarna går till röda korset som hjälper barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur? (:!!! Du bor väl i kalmar? vi kan mötas nånstans och så lämnar du över penagrna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag blir lite irriterad på folket där nere. En familj där nere pippar ihop runt 15 ungar, för att någon ska överleva o försörja dom när dom blir äldre. Fast alla ungar håller på att svälta ihjäl så gör dom "nya" ungar som vi i rikare länder ska pröjjsa. En idiotisk ond cirkel, går ju för fan aldrig att rädda dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 :'( Måste skänka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag blir lite irriterad på folket där nere. En familj där nere pippar ihop runt 15 ungar, för att någon ska överleva o försörja dom när dom blir äldre. Fast alla ungar håller på att svälta ihjäl så gör dom "nya" ungar som vi i rikare länder ska pröjjsa. En idiotisk ond cirkel, går ju för fan aldrig att rädda dom! Det ligger nog nånting i det där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men det är inte barnens fel att de föds i denna s.k "onda cirkel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag blir lite irriterad på folket där nere. En familj där nere pippar ihop runt 15 ungar, för att någon ska överleva o försörja dom när dom blir äldre. Fast alla ungar håller på att svälta ihjäl så gör dom "nya" ungar som vi i rikare länder ska pröjjsa. En idiotisk ond cirkel, går ju för fan aldrig att rädda dom! Om ändå inte den katolska västvärlden hade åkt ner dit och förbjudit preventinmedel som villkor för att dom ska få bistånd. Det är så lätt att bli irriterad på saker du inte vet ett skit om, och Egget; you're out of your element. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts