jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vilket är det värsta bugget ni råkat ut för? jag kommer inte ihåg vad uppdraget hette, men detta hände iaf:jag gjorde ett uppdrag i Las Venturas där man skulle hitta rätt ambulans, som en kille skulle ligga i som man skulle rädda.Jag tog jetpacken för att jag tänkte att det skulle vara lättare att komma ikapp ambulansen. När jag hade hittat den ambulansen som killen låg i, så sprang jag på marken med jetpacken och tryckte in gasen(för att komma ikapp). När jag sprungit en bit med jetpacken, så kom jag helt plötsligt ner igenom marken och jag kunde flyga omkring där hur mycket jag ville, men jag kunde inte flyga upp över marken igen. Det var den värsta bugg jag råkat ut för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gymbuggen på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Gymbuggen på PS2! RÄTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men utom den "klassikern" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har fastnat inne i en båt när jag simmade engång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts